×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان  شرکت فولاد هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،در این مراسم مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین و تبریک ایام الله دهه فجر بر همدلی در شرایط سخت فعلی تاکید کرد و گفت :
تحريم هايي كه از طرف استكبار جهاني به كشور وارد شده است بي سابقه است و باعث تحمیل سخت ترين شرايط بر کشور شده است .
مهندس ارزانی با اشاره به اينكه همه ما وظيفه داريم برای مقابله با این تحریم ها تلاش کنيم گفت : هر کسی در هر شغل و وظیفه ای که بر عهده او گذاشته شده می بایست به بهترین شکل ممکن وظيفه خود را انجام دهد و در این شرایط این کار بزرگی است.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان امید به آینده به همراه تلاش و کوشش را از مهمترين وظيفه يكايك كاركنان دانست و خاطرنشان كرد : شرکت فولاد هرمزگان یکی از بهترین شرکت های کشور است و تمام تلاش مدیران در اين شرايط سخت این است که وقفه ای در فعالیت های آن رخ ندهد و همواره تعهدات خود را در خصوص کارکنان و خانواده های آنان را به طور کامل انجام دهد .
معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان نیز در این دیدار جایگاه شهدا و خانواده های آنان را رفیع توصیف کرد و ابراز داشت : خانواده های شهدا و جانبازان شاغل در فولاد هرمزگان اسوه های تلاش و صبر برای همکاران خود می باشند. ندایی در ادامه تاكيد :تجليل و قدرداني از خانواده هاي گرانقدر شهدا يك وظيفه است كه در فولاد هرمزگان هر سال به تناوب انجام مي شود .
فرمانده پایگاه بسیج شهید لشکری شركت فولاد هرمزگان نیز در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از مدیرعامل فولاد هرمزگان به دلیل حمایتهای بی دریغ از فرزندان و‌خانواده محترم شهدا در این شرکت گفت :
بخشی از جبهه اقتصادی در دست فرزندان شهدا هست که همانند پدران خود در حال نبرد هستند .
بحرینی ادامه داد : شهدا جنگ نظامی را اداره کردند و فرزندان برومند انها در خط تولید و‌شکوفایی اقتصادی مشغول جهادند و اين به مثابه عبادت در راه خداوند است .

برچسب ها :