×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ستادهای اسکان مهمانان نوروزی لغو شود/ مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،فاطمه جراره صبح امروز(۱۲ اسفندماه) در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان و شهر بندرعباس از آب و هوای خوبی در این ایام سال برخوردار است، مسافران زیادی جهت گردش و تفریح به شهر بندرعباس و استان هرمزگان سفر می کنند و هر ساله در ایام تعطیلات نوروز نیز شاهد تعداد زیادی از مسافران و گردشگران خواهیم بود. 
وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال از مسولان ستاد اسکان مهمانان نوروزی درخواست می شود که این ستادها لغو شود و همچنین ستادهای اسکان آموزش و پرورش نیز تعطیل شوند و مدارس از پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی خودداری کنند. 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: باید همه دست به دست هم داده تا بتوانیم این بیماری را شکست دهیم که لازمه اش نیز کاهش مسافرت ها و ترددهای غیر ضروری می باشد. 
جراره با بیان اینکه هموطنان از سفرهای غیر ضروری خود اجتناب کنند تا شاهد حفظ سلامت  مردم باشیم، اضافه کرد: تصمیماتی مبنی بر کاهش ساعت ترددهای دریایی به جزایر در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گرفته شده است و مقرر شده که از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ تردد به جزایر انجام شود، ولی بهتر است که برای حفظ سلامت مردم این حجم ساعت نیز کاهش یابد و برای تردد به جزایر محدودیت بیشتری اعمال شود.

برچسب ها :