×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
دستگیری عاملین انتشار اخبار کذب در خصوص ویروس کرونا در استان هرمزگان

به گزارش تجارت‌جنوب آنلاین، علی صالحی ظهر امروز(۱۲ اسفند) در جمع خبرنگاران، افزود: در پی رصد فضای مجازی مشخص شد برخی از کاربران اقدام به انتشار پیام هایی کذب از گستردگی ویروس کرونا و تعداد زیاد مبتلایان در جهت تشویش اذهان عمومی می نمایند که این موضوع باعث از بین رفتن آرامش روانی جامعه و ایجاد جو ناامنی در بین مردم شده است.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت موضوع ، شناسایی وبرخورد با عاملین انتشار اینگونه پیام ها در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفت و پس از ابلاغ به پلیس امنیت عمومی استان، طی اقدامات اطلاعاتی و منسجم تعداد چهار نفر از عاملین اصلی شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه اقدام افراد دستگیر شده از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی است، گفت: پس از شناسایی هویت متهمان توسط کارشناسان پلیس فتا، این افراد به منظور رسیدگی به اتهاماتشان به مرجع قضایی معرفی شدند.
صالحی اضافه کرد: انتشار چنین شایعاتی در فضای مجازی برابر قانون، جرم و مرتکبین قابل مجازات هستند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ادامه داد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را فقط از طریق رسانه های رسمی کشور کسب نموده و از انتشار اخباری که منبع آن مشخص نیست در فضای مجازی اجتناب کنند.

برچسب ها :