×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
اقدامات خوبی در جهت مهار ویروس کرونا در هرمزگان در جریان است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احمد مرادی اما در دیدار با استاندار هرمزگان از اقدامات انجام شده و تلاش پزشکان، پرستاران، سازمان آتش نشانی، گروههای داوطلب مردمی و دست اندرکاران مبارزه با کرونا در خصوص پیشگیری از گسترش این بیماری تشکر کرد و عنوان داشت: تامین سلامتی مردم در اولویت همه امور قرار دارد اما لازم است تدابیری اتخاذ شود تا با ایمن‌سازی و اقدامات پیشگیرانه پیامدهای منفی این بحران جهانی را به حداقل ممکن برسانیم.

وی افزود: مردم هرمزگان همیشه نشان داده اند در بحران‌ها پای کار هستند و با کاهش ترددهای غیرضروری و همکاری در ضدعفونی تاسیسات و معابر عمومی این امر را ثابت کردند اما متاسفانه در حال حاضر علی رغم همه قول های داده شده کمبود ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی همچنان مردم را آزار می دهد و باعث نگرانی مشاغلی شده که ناچارند در اجتماع حضور داشته باشند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس با تشکر از تعطیلی مدارس و کاهش ساعت کاری ادارات در هرمزگان گفت: اقدامات اینچنینی حتی اگر جان یک انسان را نجات دهد بازهم ارزشمند است. اما متاسفانه این تدابیر در استانهای همجوار موجب هجوم سیلی از مسافرین از مبدا استانهای آلوده به هرمزگان شده است. با توجه به دوره دو هفته ای مخفی بودن ویروس در بدن افراد ناقل لازم است این موضوع با حساسیت بیشتری دنبال شود و معاینه ظاهری مسافرین برای اطمینان از سلامت آنان کافی نیست.