×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تا پایان هفته محصولات پیشگیری از بیماری های مسری در هرمزگان توزیع می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی در نشست با اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به راه اندازی دو واحد تولید ماسک و لوازم بهداشتی و پیشگیری از بیماری های مسری برای بیمارستان ها و مصرف شهروندان در هرمزگان، تا پایان هفته جاری، اولین محصولات تولیدی این دو واحد، وارد بازار استان می‌شود. 

وی ادامه داد: رعایت عمومی نکات بهداشتی در جامعه بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا است و این موارد باید مورد توجه باشد.

استاندار هرمزگان افزود: با استقرار تیم های کنترل کرونا ویروس در ورودی های هوایی، دریایی و زمینی استان، تلاش می‌کنیم از انتقال این بیماری، پیشگیری شود.

همتی با اشاره به اقدامات خوب دولت برای ایجاد امکانات بهداشتی و درمانی در هرمزگان، اظهار داشت: ایجاد ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان از اقدامات مهم این دولت است که این تخت های جدید به تدریج در حال راه اندازی هستند. 

وی از تلاش و کوشش جهادی و شبانه روزی پرستاران در راستای رسیدگی به بیماران و مقابله با بیماری کرونا، تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: رفع مسائل و مشکلات جامعه پرستاران استان هرمزگان را با جدیت و به عنوان یک اولویت مهم پیگیری می‌کنیم. 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم با به کارگیری تمامی امکانات برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در هرمزگان اتخاذ شده و با تلاش پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی، خدمات رسانی در حال انجام است.