×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تمامی مراکز درمانی سپاه استان برای ارائه خدمات در آماده باش کامل هستند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار اباذرسالاری در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان افزود: بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان با تمام ظرفیت ها آماده هرگونه همکاری برای پیشگیری از این ویروس منحوس درکنار دانشگاه علوم پزشکی  جزء برنامه ها و اولویت های کاری خود قرارداه است. 

وی گفت : همچنین با همت و ظرفیت گسترده بسیج برای آموزش و بالا بردن سطح آگاهی مردم استان برنامه ریزی شد که تاکنون توانسته ایم بخش عمده ای از مردم استان را در این آموزشها از روش های مقابله و پیشگیری از این بیماری آگاه کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام  استان هرمزگان، با اشاره به ظرفیت نیروهای کادر   بهداری سپاه در این خصوص گفت : با توجه به اعلام آمادگی که پایوران وبسیجیان همیشه در صحنه استان برای مبارزه با این ویروس   یک سازماندهی برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز درمانی سپاه استان برای ارائه خدمات در آماده باش کامل هستند، گفت: این اعلام آمادگی از ابتدای کار انجام شده است و تمامی مراکز درمانی برای انجام هرگونه معاینات پزشکی آماده هستند.

سردار سالاری با اشاره به تشکیل جلسات با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی  بیان کرد: این جلسات به منظور انجام سایر اقدامات شامل رصد و پایش، آشکارسازی، هشداردهی، تشخیص، تصمیم و عملیات، کنترل، حفاظت و پیشگیری، امداد و نجات، درمان، بازیابی و بازتوانی منابع، محدودسازی و رفع آلودگی در برابر این تهدید زیستی تشکیل شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام آموزش صحیح و پرهیز از ایجاد هراس را از مهمترین ارکان برخورد با کرونا دانست و گفت: تمامی آحاد مردم در راستای حفظ بهداشت عمومی و فردی باید اهتمام داشته باشند و هرگونه اخبار مربوط به این بیماری را از مراجع رسمی پیگیری کنند.