×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
میزان ورود مسافر به هرمزگان کاهش چشمگیری یافته است

به گزارش تجات جنوب آنلاین، فریدون همتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی ورودی های جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا تحت کنترل و مراقبت شدید هستند، عنوان کرد: تیم های کنترل و غربالگری در تمامی ورودی ها در همه شهرستان‌های استان حضور دارند و به شدت مراقبت و ارزیابی و محدودیت ورود مسافر را اعمال می کنند و از ورود افراد مشکوک به بیماری به استان جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام عدم پذیرش گردشگر در هرمزگان، میزان ورود مسافر به این استان کاهش چشمگیری یافته است.

استاندار هرمزگان افزود: جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، هیچ‌گونه خدماتی به گردشگران در هرمزگان ارائه نمی شود و در حال حاضر نیز هتل ها و مهمانپذیرهای استان مسافر و گردشگر ندارند و حجم جابجایی مسافر توسط شناورها نیز بسیار کاهش یافته است.

همتی تصریح کرد: تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، جامع و با دقت مناسب جهت پیشگیری لازم از این بیماری است.

وی خاطرنشان کرد: اماکن عمومی در سطح شهر های استان نیز به صورت منظم ضدعفونی می شوند و اقدامات گسترده ای جهت تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز انجام شده است.

 همتی بیان داشت: از مردم می خواهیم تا همچنان و به طور جدی اصول و نکات بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری کرونا رعایت‌ کنند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: از خدمات پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی در استان هرمزگان که در مدت شیوع بیماری کرونا تلاش های بسیاری را انجام داده و با ازخودگذشتگی بار دیگر خدمتگزاری بی‌منت خود را به رخ کشیدند، تشکر و قدردانی می نمایم.

وی گفت: ساعت کاری ادارات نیز به روال عادی بازگشته اما انعطاف مناسبی را در ادارات استان ایجاد می‌کنیم و در برخی ادارات که فضا کم است برای کارمندان حاضر در آن ادارات حضور را شیفتی و مراجعات را کاهش خواهیم داد.