×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
وصول و توزیع اقلام اعطایی بازرگانان هرمزگان در راستای کمک به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان محقق شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، دکتر پیام رضایی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور که پروازها و امور پستی با محدودیت روبرو شده است سرانجام موفق شدیم اقلام درخواستی بازرگانان،  توليدكنندگان و واحدهاي اقتصادي استان را  از تهران با پیگیری های مستمر جناب آقاي محمدرضا صفا؛ریاست محترم اتاق بازرگانی بندرعباس وصول کنیم، افزود: تمام این اقلام آماده توزیع به مراکز درمانی استان هستند.


وی ادامه داد: این اقلام که به درخواست ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس و تلاش شبانه روزی ایشان تامین شده شامل شیلد محافظ صورت، دستکش، عینک یک بار مصرف، کلاه یک بار مصرف، لباس یک بار مصرف و ماسک می باشد.

این در حالی است که اتاق بازرگانی بندرعباس از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در چندین مرحله اقلام مورد نیاز به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان را با کمک های نقدی فعالان اقتصادی اعطا کرده است که علاوه بر آن بازرگانان در قشم و لنگه و سایر شهرستان ها نیز اقلام مورد نیاز کادر  درمان را تامین و اهدا کرده اند.


رضايي افزود: با توجه به اينكه اتاق بازرگاني بندرعباس به عنوان معين تجار  و استان در جمع آوري كمك جهت حمايت از مبارزه با ويروس كرونا انتخاب شده است،  تجار و خیرین مي توانيد حمايت های خود را به شماره حساب ذيل واريز نماييد. 

شماره حساب: ٠١٠٤٩٣٠٣٣١٠٠٤

شماره شبا: IR٢٩٠١٧٠٠٠٠٠٠٠١٠٤٩٣٠٣٣١٠٠٤

بانك ملي شعبه پاسداران بنام اتاق بازرگاني صنايع معادن و كشاورزي بندرعباس


در انتها جا دارد از همراهي ها و حمايت جناب آقاي دكتر همتي؛ استاندار محترم، تيم ستادي مبارزه با ويروس كرونا و نيز آقاي قاسمي رياست محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قدردان و سپاسگزار باشيم.