×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان خواهیم ماند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، صفا اظهار داشت: بیماری کرونا درحال حاضر موضوع اصلی کشور ما بوده و امروز نیازمند اجماع و همبستگی تمام اقشار جامعه برای مقابله با این بیماری است.

وی افزود: با توجه به پیامدهای اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا، تلاش کردیم بخشی از تجهیزات مورد نیاز بخش درمانی استان را مرتفع کنیم و قطعا تا مهار کامل این ویروس حمایت های بخش خصوصی ادامه خواهد داشت.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس ادامه داد: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، همواره در مباحث اجتماعی دغدغه مند بوده است و ما فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان خواهیم ماند.

اجرای موفق طراح فاصله‌گذاری اجتماعی در هرمزگان نتیجه مدیریت صحیح استاندار است

صفا ضمن تقدیر ویژه از استاندار هرمزگان برای مدیریت بیماری کرونا و همراهی و تعامل با بخش خصوصی، بیان داشت: اگر هرمزگان امروز در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی موفق عمل کرده نتیجه مدیریت صحیح استاندار هرمزگان به عنوان رییس ستاد استانی بیماری کرونا و دیگر مسوولان و دست اندرکاران بوده است.

وی همچنین از تلاش شبانه روزی کادر درمانی استان و ستاد استانی پیشگیری از کرونا و تلاش ها و کمک های فعالین اقتصادی و خیرین قدردانی کرد و افزود: امیدوارم  با همراهی متعهدانه مردم و با عنایت خداوند متعال سایه سلامتی و شادابی بر میهن عزیزمان تا همیشه گسترده باشد.