×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گذر از روزهای سخت با تحول در رویکردها/ شأنی بجز خدمت به مردم برای مدیران متصور نیستیم

غلامعباس شمس الدینی

چرخ تولید زمانی می چرخد، جهش تولید زمانی محقق می شود، اقتصاد مادامی پویا می شود که مدیران یک بازنگری در وظایف و سرعت عمل خود داشته باشند. برگزاری نشست ویژه و فوق العاده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بخش آبزی پروری در اوج بیماری کرونا نشان دهنده عزم جدی دولت در هرمزگان برای تحقق شعار سال است.

نیک میدانیم که گذر از روزهای سخت با تحول در رویکردها نسبت به تولید کننده و سرمایه گذار ممکن خواهد بود. ای کاش برخی مدیران ما از عالیترین مقام دولت در هرمزگان می آموختند که اصل پاسخگویی را منحصر به زمان خاص نمی‌کند، برای رونق و جهش تولید جهادگونه وارد میدان شده است. اما افسوس که با مدیران لاک پشت سوار امید به موفقیت کمتر شده است.

در روزهایی که خدمات دولت بر بستر  الکترونیک ارائه می شود، زمانی که امکان پیگیری حضوری امور کمتر وجود دارد، عدم پاسخگویی مدیران، دردسترس نبودن آن‌ها، استفاده از ادبیات غیر مدبرانه و دستوری فاقد منطق با سرمایه‌گذاران و مراجعان نشانه تبحر توانمندی مدیران نیست. ای کاش برای پویایی اقتصاد و تحقق شعار سال بعضی مدیران پاسخگویی را از استاندار هرمزگان بیاموزند، مگر برای مدیران شأنی بجز خدمت به مردم، جایگاهی بجز پاسخگویی، مرتبه ای بجز تسهیل روند امور می توان قائل شد؟ وقتی مقام عالی دولت در شرایطی که امکان پاسخگویی به تلفن را نداشته باشد، در زمان مناسب با تماس گیرنده ارتباط می‌گیرد یا پیامک‌ها را پاسخ می دهد، چرا برخی مدیران نسبت به مردم بی مسوولیتند.

در سال جهش تولید هر چند کرونا رونق و رمق را از ملت گرفته اما بالاخره این پدیده جهانی به مثابه یک جنگ بشمار می‌رود که هم باید جنگید و هم باید با آن زندگی کرد و برای جنگیدن نیازمند انرژی و مهماتیم و مهمات ما همان تقویت اقتصاد ماست، علاوه بر این همه می دانند چنانچه تولید و اقتصاد بخوابد مردم برای تامین مایحتاج زندگی روزمره با مشکل بر می خورند.