×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جامعه باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت داشته باشد

به تجارت جنوب آنلاین، دکتر فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به بررسی وضعیت آخرین اقدامات مقابله با کرونا و همچنین بازگشایی صنوف و کسب و کارهای کم ریسک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: به صورت روزانه وضعیت و شرایط و اقدامات مقابله با کرونا در هرمزگان مورد بررسی قرار می‌گیرد و فعالیت‌های متناسب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همراهی، همکاری و مشارکت مردم در رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی مهمترین سرمایه و عامل برای شکست و قطع زنجیره ویروس کرونا است.

استاندار هرمزگان افزود: با رعایت این فاصله گذاری و اصول بهداشتی می توانیم این ویروس را شکست دهیم و خسارت های ناشی از آن نیز کاهش می یابد.

همتی تصریح کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ممنوعیت سفر بین استان ها تا آخر فروردین ماه ادامه دارد و بر این اساس مبادی ورودی و خروجی استان به شدت کنترل می شوند.

وی گفت: محدودیت سفرهای درون استانی از امروز با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برداشته شده اما همچنان از مردم می‌خواهیم تردد غیرضروری نداشته باشند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مجموعه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با دقت و مدنظر قرار دادن همه دغدغه‌ها، روند اقدامات مقابله با کرونا را تحت نظارت و کنترل قرار داده و همچنان باید جامعه نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشد و تمامی اصول و پروتکل های بهداشتی را رعایت کند.