×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک ‌سرداراباذرسالاری‌فرمانده سپاه‌امام‌سجاد‌علیه‌السلام به مناسبت روز ارتش

در متن این پیام آمده است:

بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش و روز بزرگداشت ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان سلحشوری است که سر فرازانه ایستادند تا با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی نشان دادند در هر شرایطی با استعانت از خدای متعال همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستنند.

امروز نیز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین با اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کارشناسان و متخصصان مومن و مجرب داخلی توانسته است، دستاورد‌های ارزشمندی در عرصه‌های نظامی و دفاعی به دست آورد.

ایران بزرگ مرهون دلاورمردی‌ها و حماسه آفرینی فرزندان قدرشناسی است که با الهام از سیره حسینی، جان در کف اخلاص نهاده و نشان دادند که نیرو‌های کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

اینجانب به پاس رشادت‌ها و رادمردی‌های ارتشیان غیور، مراتب تبریک صمیمانه خود را به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت ارتشیان سلحشور ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزون را تحت توجهات حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مسالت می‌نمایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.