×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
نقش ائمه جمعه درایجاد فضای وحدت و همدلی جامعه بسیار مهم است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی چهارشنبه شب در نشست صمیمی با ائمه جمعه تشیع و تسنن استان هرمزگان که با حضور مشاور امور روحانیت وزیر کشور برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط خاص امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند هم صدایی و اتحاد همه ارکان کشور هستیم، عنوان کرد: امروز در صحنه جنگ اقتصادی اگر همانند دوران دفاع مقدس با یکدیگر وحدت داشته باشیم و همه اقشار مردم در این عرصه مشارکت کنند، بار دیگر بر دشمن غلبه خواهیم کرد و از این مقطع نیز با موفقیت عبور می‌کنیم.

وی ادامه داد: همان گونه که در عرصه نظامی توانستیم با اتکا به ظرفیت‌های داخلی به خودکفایی کامل برسیم، در بخش اقتصادی نیز می‌توانیم با شکوفایی توانمندی‌ها و استعدادهای موجود در کشور از تحریم‌ها عبور کرده و خودکفا شویم.

استاندار هرمزگان افزود: در شرایط امروز باید آحاد ملت ایران منسجم و با وحدت و همدلی تمامی فرامین مقام معظم رهبری را اجرا کند تا بتوانیم تهدید دشمن را به یک فرصت بزرگ برای رشد و پیشرفت کشور تبدیل کنیم.

وی گفت: ائمه جمعه یک ظرفیت مهم در سراسر کشور هستند که می‌توانند کمک بزرگی در راستای عبور از مشکلات و همچنین فرهنگ سازی و ترویج معنویت در جامعه داشته باشند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: نقش ائمه جمعه در راستای ایجاد فضای وحدت و همدلی میان آحاد مختلف جامعه بسیار مهم است و در این شرایط باید بیش از پیش به این مهم توجه داشته باشند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه انسجام، هماهنگی و فضای خوبی برای کار، تلاش و رونق تولید در استان هرمزگان وجود دارد، اظهار داشت: با این همدلی و هماهنگی موجود می‌توان بسیاری از کارهای مهم را در هرمزگان به عنوان یکی از نقاط استراتژیک کشور به پیش برد.

وی بیان داشت: اتحاد و در کنار هم بودن مسئولان و تلاش در راستای حل مسائل جامعه، موجب خوشحالی و رضایتمندی مردم خواهد شد و نتایج مناسبی را برای جامعه به همراه دارد.

همتی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و ائمه جمعه می‌توانند هماهنگی خوبی را از جمله با استفاده از ظرفیت روحانیون و مبلغان دینی در سراسر استان در راستای ترویج و گسترش معنویت و یکدلی بیشتر ایجاد کنند.

مشاور امور روحانیت و ائمه جمعه وزیر کشور گفت: دکتر همتی استاندار هرمزگان یکی از بهترین استانداران کشور در زمینه ارتباط و تعامل مناسب با روحانیت است.

حجت الاسلام داود نمازی در نشست صمیمی با ائمه جمعه تشیع و تسنن استان هرمزگان عنوان کرد: در شرایط حساس کنونی نیاز به وحدت و همدلی بین آحاد جامعه بیش از گذشته احساس می‌شود و ائمه جمعه و روحانیت می‌توانند در این راستا بسیار نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی ائمه جمعه در این نشست، افزود: مردم مراجعات بسیاری به ائمه جمعه در راستای بیان مشکلات دارند و مسائل مطرح شده نیز در سطح استان، از سوی دکتر همتی استاندار هرمزگان مورد پیگیری قرار می‌گیرد و مواردی که نیاز به انتقال به وزیر کشور دارد نیز از سوی بنده مطرح خواهد شد.

مشاور امور روحانیت و ائمه جمعه وزیر کشور تصریح کرد: دکتر همتی استاندار هرمزگان یکی از بهترین استانداران کشور در زمینه ارتباط و تعامل مناسب با روحانیت می‌باشد و ایشان اهتمام ویژه‌ای در زمینه ارتباط خوب و مناسب با روحانیت و ائمه جمعه دارد.

حجت الاسلام نمازی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه استان هرمزگان نیز از عملکرد دکتر همتی استاندار هرمزگان رضایت دارند که به دلیل این عملکرد مناسب از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.