×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا از بندر شهید رجایی دیدن کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی با همراهی ۲۰ نفر از اساتید و دانشجویان دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب دافوس ارتش جمهوری اسلامی به منظور بازدید از ظرفیت‌های تجاری و صنعتی استان هرمزگان به بندرعباس سفر کردند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه حضور خود در دروازه طلایی اقتصاد ایران، در نشستی مشترک با مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با آخرین دستاوردهای متخصصان حوزه دریایی و بندری کشور آشنا شد و در جریان جدیدترین وضعیت عملیاتی بزرگترین بندر تجاری قرار گرفت.

اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، به بیان مأموریت‌های تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی و حیطه فعالیت آن در صنعت حمل و نقل دریایی کشور پرداخت.

وی توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های کلان سازمان بنادر برای ارتقای جایگاه بندر شهید رجایی در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای و همچنین تشریح جایگاه استان هرمزگان به عنوان پایتخت مسافرت‌ها و گردشگری دریایی ایران به اساتید و دانشجویان شرکت کننده در این نشست ارائه کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به سوالات مطرح شده از سوی دانشجویان دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب دافوس ارتش جمهوری اسلامی پاسخ گفت.

سردار صفوی در ادامه برنامه حضور خود در پایتخت اقتصادی ایران، با همراهی اساتید و دانشجویان دانشگاه دافوس ارتش جمهوری اسلامی از بخش‌های مختلف پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران بازدید کردند.

ماکت پیش ساز (نمونک) طرح‌های توسعه کانتینری بندر شهید رجایی، بندر خلیج فارس، پایانه شماره یک کانتینری، پایانه جنرال کارگو (کالاهای فله، متفرقه و عمومی) و اسکله‌های محل پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس پیما متردد به بزرگترین بندر بازرگانی ایران از جمله بخش‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

شایان ذکر است، یک فروند کشتی فله نیز مورد بازدید این گروه دانشگاهی قرار گرفت تا طی یک بازدید میدانی، اطلاعاتی در خصوص نحوه فعالیت کشتی‌های تجاری و خدمات‌دهی به این شناورها، نیز به دانشجویان ارائه شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.