×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
نیاز امروز کشور مدیران کار بلد است/علوم انسانی دور افتاده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمد صالح ترکستانی پیش ازظهر مراسم آئین تکریم و نکوداشت پروفسور عبدالمجید ارفعی که در دانشگاه هرمزگان برگزار شد، بیان داشت: تقدیر از پروفسور ارفعی از دو جنبه برای بنیاد ملی نخبگان ارزش دارد.، جنبه اول جایگاه و دانش پروفسور ارفعی است که بدون هیچ چشم داشتی کار می‌کند و پیش می‌روند و زمانیکه قصد الگو سازی از آنها را داریم با بزرگواری امتناع می‌کنند.

ترکستانی عنوان کرد: امروز احتیاج داریم به معرفی و الگوسازی آدم‌هایی که برای این کشور و مملکت کار می‌کنند و هیچ منتی ندارند.

وی افزود: دومین جنبه حوزه‌ای است که پروفسور ارفعی در آن کار کرده است، امروز کشورمان در حوزه علوم انسانی و علوم اجتماعی ضربه می‌خورد، نقش ایران در گذر قرن‌ها است. امروز در مملکت مان به هر دلیلی شاهد عزلت و دور افتادن علوم انسانی هستیم، امروز بچه‌های ما به صورت سنتی در آموزش و پرورش به سمتی می‌روند که اگر نتوانند در علوم تجربی و ریاضی قبول نشوند به اجبار به علوم انسانی می‌روند.

ترکستانی خاطرنشان کرد: احتیاج به مدیرانی داریم که مدیریت بلد باشند. احتیاج به آدم‌هایی داریم که توان برقراری ارتباط با مردم را داشته باشند. تقریباً هر ساله بهترین‌های آموزش و پرورش در حوزه‌های ریاضی، پزشکی و علوم مهندسی می‌روند. در حالی که نیاز امروز کشور علوم انسانی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.