×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
شایعه ترک خدمت پرستاران صحت ندارد

به گزارش تجارت جنوب، ندا سلطانی افزود: بخش سوختگی بزرگ‌ترین مرکز درمانی استان هرمزگان به بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا تخصیص‌یافته است.

وی با بیان اینکه این مرکز در دوطبقه تجهیز شده است، تصریح کرد: تمامی بیمارانی که به این مرکز مراجعه کنند پذیرش‌شده و پرستاران ارزیابی اولیه انجام، پزشک معالج نیز بررسی پرداخته و در صورت مشکوک بودن نیز بیمار در بخش عفونی بستری می‌شود.

سلطانی با اشاره به اینکه در بخش داخلی عفونی ۱۳ بیمار بستری‌شده‌اند، خاطرنشان کرد: شهروندان به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند زیرا تخت به‌اندازه کافی موجود و هیچ بیماری در کف زمین نخوابیده است.

وی با بیان اینکه تمامی کادر درمانی نیز به‌صورت شبانه‌روزی بسیج شده و برای مبارزه با کرونا آمادگی کامل را دارند، اضافه کرد: باید مردم بهداشت لازم را رعایت کنند و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان هرمزگان با اشاره به اینکه مردم باید به ایزوله منزل روی آورند، عنوان کرد: به بهداشت دست باید توجه شود و روزی چند نوبت دست خود را با آب و صابون بشویند.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک ۱۰۰ درصد مطلق نیست و تنها یک مرحله از پیشگیری است، اضافه کرد: افراد سالم خیلی لزوم به استفاده از ماسک ندارند مگر در ارتباط با بیماری باشند که مشکوک به کرونا است.

سلطانی با تقدیر از زحمات تمامی پزشکان و پرستاران در این مدت، افزود: شایعه ترک خدمت پزشکان و پرستاران در فضای مجازی به‌هیچ‌وجه صحت ندارد و شبانه‌روزی تمامی کادر درمانی مشغول به خدمت هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.