×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
افزایش تولید گوشت سفید و قرمز یکی از برنامه های عملیاتی برای جهش تولید است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی باقرزاده همائی با اشاره به تعیین برنامه عملیاتی جهش تولید در سال جاری در بخش تولید پروتئین حیوانی در استان هرمزگان اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار جهش تولید، افزایش تولید گوشت سفید و گوشت قرمز به عنوان یکی از برنامه‌های عملیاتی جهش تولید این سازمان قرار گرفته است.

وی در خصوص تولید گوشت سفید در استان افزود: افزایش تولید گوشت سفید در تقویم عملیاتی جهش تولید بخش کشاورزی استان قرار گرفته است به طوری که در حال حاضر هرمزگان با تولید ۳۷ هزار تن گوشت سفید قرار است ۴ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته داشته باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰و احد بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال در بخش تولید گوشت سفید استان فعالیت دارند.

باقرزاده همچنین در خصوص افزایش تولید گوشت قرمز در تقویم عملیاتی جهش تولید بخش کشاورزی استان ابراز داشت: تولید ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز وضعیت موجود این بخش در استان می‌باشد که بنا است در برنامه عملیاتی جهش تولید پیش رو بخش کشاورزی هرمزگان ۵ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته داشته باشد.

به گفته وی، در حال حاضر ۱۵۰و احد بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۸۴۰ میلیارد ریال در بخش تولید گوشت قرمز استان فعالیت دارند.

برچسب ها : , ,