×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صیانت از نیروی کار از ایجاد تنش‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، کیکاووس ندایی با اشاره به شیوع ویروس کورونا در کشور گفت: شیوع این بیماری یک اتفاق منحصر به فرد بود که سازمان ها را غافلگیر کرد و مشکلات عدیده ای را متوجه آن ها کرد.

وی افزود : سلامتی کارکنان و جلوگیری از مبتلا شدن همکاران و خانواده های محترمشان از این بیماری در دستور کار این شرکت قرار گرفت و از ابتدای شیوع بیماری در شرکت فولاد هرمزگان با برگزاری جلسات کمیته پیشگیری از کرونا به صورت هفتگی تصمیماتی را اتخاذ و با موافق مدیرعامل انجام دادیم.

ندایی خاطر نشان کرد : علیرغم مشکلات فراوان ، با همکاری و تلاش واحد خرید موفق به تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز همکاران شدیم و در اختیار همکاران واحدها قرار دادیم .

معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان با تاکید بر حفظ روحیه کارکنان و خانواده های آن ها گفت: کارکنان ستادی شرکت بیش از یک ماه در قرنطینه خانگی به سر بردند و و هم اکنون نیز به دو گروه A و Bتقسیم شده و به صورت یک روز در میان در شرکت حضور می یابند.

وی تاکید کرد : فولاد هرمزگان در این شرایط حقوق و مزایای کلیه پرسنل را به صورت کامل پرداخت کرده و خواهد کرد. همچنین روزهای قرنطینه و مرخصی اجباری را از مرخصی استحقاقی پرسنل کسر نخواهیم کرد.

ندایی با اشاره به اثر اشتغالزایی در کاهش تنشهای اجتماعی در جامعه گفت : صیانت از نیروی کار از بسیاری تنش های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد و این اولویت فولاد هرمزگان است .

وی با اشاره به تعداد افرادی که مستقیما در سایت فولاد هرمزگان مشغول به کار و تلاش هستند گفت: فولاد هرمزگان سهم بسزایی در اشتغال زایی استان هرمزگان و کشور ایفا می کند ؛ بطوری که قریب به ۴۰۰۰ نفر در این شرکت به صورت مستقیم فعالیت می کنند و هزاران نفر دیگر بصورت غیر مستقیم در صنایع بالا و پایین دستی صنعت فولاد با فولاد هرمزگان در ارتباط هستند.