×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در روزهای آتی شاهد کاهش موارد ابتلا به کرونا در رودان خواهیم بود

مصطفی غلامپور فرماندار رودان در گفتگوی اختصاصی با تجارت جنوب آنلاین با اشاره به دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا گفت : روند صعودی موارد ابتلا به کرونا در این شهرستان محصول کم توجهی به پروتکل های بهداشتی در دوهفته گذشته بوده است.

متاسفانه مراسمات سرور یا عزا، اعیاد و مناسبت ها موجب ایجاد تجمعات و کم توجهی به پروتکل های بهداشتی را فراهم آورد که نتیجه آن افزایش آمار مبتلایان بود.

مصطفی غلامپور با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی خاطر نشان کرد : برداشتن برخی محدودیت‌ها به معنای پایان بحران نیست و مردم همچنان باید موازین بهداشتی را رعایت کنند و از تردد غیرضروری ،برگزاری مراسم و هرگونه تجمعات به جد پرهیزنمایند. لذا انتظار ما از مردم همکاری در راستای رعایت دستورالعملهای بهداشتی و تامین سلامت عمومی است.

وی از تلاش خستگی ناپذیر کادر بهداشت و درمان تشکر کرد و افزود : طبعا با اتخاذ تصمیمات مناسب ،همراهی خوب اصناف ، و اعمال شرایط جدید در روزهای آتی شاهد کاهش موارد ابتلا به کرونا در رودان خواهیم بود . که جا دارد از مردم ،اعضای شورای تامین، امام جمعه، بسیج، هلال احمر، بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا ،دهیاران و نیروهای نظامی و انتظامی در امر مبارزه با کرونا قدردانی شود .

برچسب ها :