×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سفر به دبی به زودی عادی می‌شود/الزامات سفر به امارات

به گزارش تجارت جنوب آنلاین و به نقل از یک نشریه عربی این کشور، هلال المری گفت: تست کووید 19تنها چیز نیست. گردشگرانی که به دبی می‌آیند باید یک فرم اظهارنامه سلامتی را امضا کنند که خطوط هوایی ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد:  آنها همچنین باید از تصویربرداری حرارتی (در فرودگاه) استفاده کنند و برای جلوگیری از قرنطینه باید تست منفی ابتلای به کرونا با حداکثر 96 ساعت ارائه شود.

مدیرکل گردشگری دبی  با بیان اینکه وضعیت سفر به دبی تا زمستان به حالت عادی باز می‌گردد به همین شکل ادامه پیدا خواهد کرد، ابراز داشت: امروز کشورها، هرچند آرام، در حال باز کردن مرزهایشان هستند.

المری گفت: امارات متحده عربی از دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی (WHO) در مورد تست‌های گسترده پیروی می‌کند و اطمینان داد که با بازگشت گردشگران به دبی، پروتکل‌های بین‌المللی ایمنی رعایت می‌شود

اولین گروه گردشگران روز سه شنبه در دبی فرود آمدند. فیلم  ارسالی توسط اداره کل اقامت و امور اتباع امارات (GDRFA) در اینستاگرام، مراحل مسافرت همراه با رعایت فاصله اجتماعی را نشان می‌دهد که در فرودگاه دبی رعایت می‌شود. این فیلم‌ها نشان می‌دهد که گردشگران با ماسک و دستکش و سایر تشریفات سفر، از تمام اقدامات احتیاطی پیروی می‌کنند.

برچسب ها :