×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بزرگترین پروژه انقلاب اسلامی در بشاگرد افتتاح خواهد شد/ کاهش 20 درصدی مراجعه به بیمارستان در اثر ویروس کرونا

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی در  آئین افتتاح پروژه‌های پویش الف_ب_ایران که با حضور ویدیو کنفرانسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا برگزار شد اظهار کرد: بزرگترین آب شیرینکن در بندرعباس با ظرفیت 100 هزار مترمکعب قرار دارد و تا پایان سال بزرگترین آبشیرینکن کشور در فاز اول که 200 هزار متر مکعب است به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: این پروژه آب پایدار شهرستان بندرعباس و خمیر را تامین خواهد کرد و نیاز ما به سدهای شمیل و نیان و استقلال کاهش پیدا خواهد کرد و می‌توان آب را برای زمین‌های مستعد کشاورزی منطقه و ایجاد اشتغال در نظر گرفت.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: در بشاگرد بزرگترین پروژه جمهوری اسلامی ایران توسط دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری خواهد رسید و تا پایان سال نیز به 55 روستا آبرسانی می‌شود. در تلاش هستییم که تا پایان سال دیگر محرومیتی در بشاگرد وجود نداشته باشد و به شاخص‌های مطلوب کشور رسیده باشیم.

همتی ادامه داد: تا پایان سال پروژه‌های بزرگی در استان هرمزگان انجام خواهد شد که باعث خوشحالی رئیس محترم جمهور و رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

وی در خصوص مدیریت ویروس کرونا در هرمزگان ابراز داشت: با همت مردم عزیز و رعایتی که انجام می‌دهند در هفته جاری مرگ و میر و مراجعه به بیمارستان نسبت به هفته قبل کاهش 17 تا 20 درصدی دارد که نشان می‌دهد در حال عبور از پیک عبور کنیم.

برچسب ها :