×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید دکتر غریب پور رییس هیات عامل ایمدرو و مهندس عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه از فولاد هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، غریب پور در بازدید از فولاد هرمزگان و در مورد تولید ۱۰ میلیون تولید فولاد در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی خلیج فارس گفت: کنسرسیوم تولید۱۰ میلیون تن فولاد تشکیل شده و شرکتهای علاقه مند آمده اند و در ابتدا یک هیات اجرایی تشکیل شده و در حال تبدیل شدن به یک شرکت هست و مصمم هستیم با توجه به زیرساختهای منطقه ویژه و آمادگی شرکتهای بزرگ انشاالله این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص تدابیر ایمیدرو جهت تامین مواد اولیه شرکتهای فولادی تاکید کرد: بایستی زنجیره متوازن بشود . با تشکیل ستاد زنجیره فولاد و احیاء آن ، زنجیره متوازن خواهد شد و یک نظم و انسجامی باید ایجاد بشود بین شرکتهای سنگ آهنی و شرکتهای فولادی تشکیل کمیته سنگ مقدمه این امر بوده و تشکیل ستاد زنجیره فولاد هم این موضوع را تکمیل میکند.

مهندس عظیمیان در بازدید از فولادهرمزگان گفت : در خصوص برنامه فولادمبارکه برای توسعه فولادهرمزگان ، برنامه کوتاه مدت ما افزایش ۱/۵ میلیون به ۲ میلیون تن تولید تختال هست و در مرحله دوم احداث یک خط نورد برای تولید پلیتمیل . در برنامه دراز مدت هم قصد داریم پروژه تولید ۱۰ میلیون تن فولاد را برای فولاد مبارکه ، باتوجه به ظرفیت های فولادهرمزگان در بندرعباس پیش ببریم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.