×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انعکاس فعالیت‌های دولت یکی از تکالیف مدیران دولتی در شرایط فعلی است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» در دیدار با استاندار هرمزگان اظهار کرد: هفته دولت بخش کوچکی از تلاش‌های دستگاه اجرایی استان هرمزگان به نمایش گذاشته خواهد شد.

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازنگری عملکرد است تا انچه در گذشته انجام شده است بررسیب شود و مسیر متناسب با شرایط گام دوم انقلاب بررسی شود و به آن سرعت و شدت بیشتری ببخشیم.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم است که دولت فعالیت‌های خود را به سمع و نظر مردم برسانند. فعالیت‌های دستگاه اجرایی را به اطلاع مردم برسانید چراکه ما در یک هجمه تبلیغاتی رسانه‌ای هماهنگ از سوی دشمنانمان قرار داریم تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

وی ادامه داد: اگر فعالیت‌ها و تلاش‌هعا به مردم اطلاع‌رسانی نشود و مردم مطلع نباشند قطعا باعث نا امیدی خواهد شد. قطعا فعالیت‌های خوبی در حال انجام است اما اگر حس ناکار آمدی نظام در مردم ایجاد شود خطرات بسیار زیادی به وجود خواهد آمد.

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد: امروز تمام خط رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان به صورت هماهنگ در تلاش هستند که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند. یکی از تکالیف و مسوولیت‌های که بر تک تک مدیران واجب است انعکاس گزارش فعالیت‌ها در طول سال به صورت مکرر است.

حجت‌الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: مجمموعه رسانه‌های استان نیز یک ماموریت مضاعفی در این رابطه دارند. همه باید پای کار باشند تا این تلاش‌ها و زحمات به اطلاع مردم رسانده شود تا بتوان جلوی دسیسه‌های افرادی که نمی‌خواهند موفقیت ایران را ببینند ایستاد.

وی اقدامات دولت در شرایط فعلی را مانند یک معجزه دانست و اذعان کرد: شرایط کرونا و تحریمهای ظالمانه که باعث ایجاد محدودیت مالی شد شرایط را تا حدودی برای دولت سخت کرد اما خوشبختانه چرخ فعالیت دولت و نظام جمهوری اسلامی متوقف نشده است.

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان استانی صنعتی است و در حوزه گردشگری نیز دارای پتانسیل‌های گردشگری زیادی است علاوه بر آن در حوزه‌های کشاورزی نیز ظرفیت‌های خوبی وجود دارد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده گفت: این ظرفیت‌های استان هرمزگان نوید یک آیندذه روشنی را برای استان می‌دهد. اگر روند فعالیت و تلاش‌های مدیران ادامه دار باشد و شتاب بیشتری هم پیدا کند در آینده شاهد خواهیم بود که یک تحول عظیم و جدی در استان رقم خواهد خورد.

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: اینکه امروز بشاگرد مورد توجه استاندار هرمزگان قرار دارد نشان می‌دهد توازن و توزیع فعالیت و تلاش در استان هرمزگان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است که جای قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: امیدوارم در آینده با توجه و تمرکز بیشتر به مکران شاهد یک تحولی در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و چرخش صحیح زندگی مرزنشینان شرق استان هرمزگان شاهد باشیم.

وی ادامه داد: بخشی از نگاه قراردادهایی که با کشورهای دیگر مطرح است به استان هرمزگان است. توجه ویژه به بخش مکران و جزایر به عنوان ظرفیت بسیار بالا نوید یک آینده درخشان به هرمزگان می‌دهد

برچسب ها :