×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قرارداد طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمند سازی اقتصادی زنان اجرایی می‌شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، «مریم یگانه» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این طرح توسعه مشاغل خانگی و توانمندسازی زنان در عرضه محصولات با استفاده از ظرفیت ارتباط با غرفه های مجازی اداره پست در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری هرمزگان عنوان کرد: انعقاد این قرارداد فرصت ویژه ای برای بانوان کارآفرین و مشاغل خانگی در نقاط مختلف کشور و روستاهای دورافتاده فراهم می‌کند تا بتوانند محصولات تولیدی خود را از طریق درگاه های پست به نمایش گذاشته و تولیدات خود را به راحتی به فروش برسانند.

یگانه افزود: شرکت ملی پست در قالب سامانه «ebazar»، فرصتی برای فروشندگان و خریداران ایجاد کرده که حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور و روستاها نیز اقدام به ارائه خدمت می‌کند.

مدیر کل زنان و خانواده استانداری هرمزگان افزود: به منظور اجرای طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، به دنبال انعقاد تفاهم نامه ای هستیم تا با استفاده از سامانه ebazar  فضای الکترونیکی و غرفه مجازی برای زنان سرپرست خانوار توانمند در عرصه مشاغل خانگی، فراهم گردد و بانوان کارآفرین بتوانند از توان و ظرفیت اداره کل پست استان در راستای ارائه خدمات بازاریابی و فروش محصولات تولیدی استفاده نمایند.

یگانه ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از سوی دیگر رفع محدودیت‌های مکانی و زمانی را مهم‌ترین هدف طرح دانست و گفت: با انعقاد تفاهمنامه، زنان سرپرست خانوار و یا بانوان کارآفرین می‌توانند با مراجعه به این سامانه، محصولات خود را به نمایش گذاشته و به فروش برسانند.

در ادامه عبدلی، سرپرست اداره کل پست استان هرمزگان با اعلام آمادگی مجموعه پست استان در آماده سازی محصولات و تولیدات بانوان، همچنین قبول و توزیع  مرسولات پستی گفت: پست این آمادگی را دارد که به بانوان، در خصوص نحوه آماده سازی و بسته بندی محصولات تولیدی آموزش کامل ارائه نماید.

عبدلی افزود: طی پنج ماهه اخیر شاهد افزایش ۶۵ درصدی مرسولات مربوط به خرید اینترنتی در استان بوده‌ایم که نشان از توجه مردم به موضوع تجارت الکترونیک و خریدهای اینترنتی دارد.

برچسب ها :