×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجوز مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) صادر شد

«احمد آخوند »، رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) در گفتگو با تجارت جنوب آنلاین، گفت: هر ساله همزمان با برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و در راستای عمل به سیره اجتماعی سیدالساجدین، اقدامات خیرخواهانه ای توسط ستاد برگزاری کنگره انجام می شود.

وی از اجرای طرح نذر امام سجاد(ع)، ذبح گوسفند و توزیع گوشت و توزیع بسته های ارزاق و بهداشتی بین نیازمندان و فقرا به عنوان فعالیت های اجتماعی ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) یاد کرد و افزود: از این پس با دریافت این مجوز از سوی کمیته امداد، این طرح ها هدفمند و مستمر اجرا خواهد شد.

رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) عنوان کرد: با راه اندازی این مرکز نیکوکاری، زمینه جلب مشارکت هرچه بیشتر کمیته امداد، خیرین و مردم نیک اندیش در راستای عمل به سیره اجتماعی امام سجاد(ع) در دستگیری از فقرا، ایتام و نیازمندان فراهم شده است.

وی، دستگیری از نیازمندان و رفع حوائج فقرا و ایتام را از سیره ائمه هدی(ع) به ویژه امام سجاد(ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: آن حضرت با تاسی از سیره جد و پدر بزرگوارشان همواره به فکر بینوایان و نیازمندان بودند و شبانه و ناشناس اقدام به توزیع آذوقه بین فقرا و ایتام می نمودند.

 گفتنی است کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 9 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، مجمع جهانی اهل بيت. سازمان فرهنگ و ارتباطات‌ و جامعه المصطفی از 12 تا 25 محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می شود.

برچسب ها :