×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معرفی الگوهای صالح، انسان را به ساحل آرامش می‌رساند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، آیت الله «سید احمد خاتمی» در آئین افتتاح دهمین کنگره امام سجاد اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از راه‌های مختلف در سبب ضربه زدن به نظام اسامی هستند. در عرصه روانی، سیاسی و اقتصادی روشی که از آغاز انقلاب داشتند و همچنان دارند مبارزه فرهنگی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: مبارزه فرهنگی که مقام معظم رهبری با تعابیر مختلف هشدار می‌دهد؛ چه باید کرد؟ یک راه آن همین اقدامی است که عزیزان ما در این کنگره به دنبال آن هستند یعنی معرفی الگوهای صالح وسرمشق‌هایی که همراهی با آنان انسان را به ساحل نجات و سربلندی می‌رساند.

حجت‌الاسلام خاتمی ابراز داشت: همان اندازه که ما برای احیای قرآن تلاش داریم، باید برای معرفی عترت داشته باشیم. چندمین نشست است که این جمع در پی معرفی چهره نورانی حضرت امام سجاد (ع) هستند و قابل تقدیر است. آنچه در مورد امام سجاد (ع) مطرح است چهره حماسی امام سجاد است که باید معرفی شود.

وی بیان داشت: باید اعتراف کنیم آنچنان که باید هنوز کتاب صحیفه سجادیه به نسل معرفی نشده است. معرفی رساله حقوق امام سجاد که 51 حق را معرفی می‌کند باید در دستور کار قرار گیرد. این کتاب با حق الله شروع می‌شود و با حق‌الزمه به پایان می‌رسد.

برچسب ها :