×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
بیمارستان 128 تختوابی سیدالشهدای ارتش 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی سه‌شنبه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: از ویژگی‌های مهم این بیمارستان متمرکز بودن بخش‌های تمرکزی، جراحی مغز و اعصاب، ستون فقرات و انجام عمل قلب باز برای درمان بیماران است.

وی ادامه داد: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیدالشهدا با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی علاوه بر تامین خدمات رسانی به پرسنل نیروی دریایی می‌تواند زیرساخت مناسبی برای رفع مشکلات درمانی سایر شهروندان در این استان باشد.

همتی ابراز داشت: در نظر گرفتن همودیالیز برای بیماران دیالیزی، پیش بینی بخش NBC برای جنگ‌های نوین و درنظرگرفتن باند برای هلیبرن بیمار در داخل و خارج از استان از دیگر ویژگی‌های این بیمارستان است.

استاندارهرمزگان عنوان کرد: با توجه به نیاز استان هرمزگان به تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، تامین نیاز مردم در این حوزه از اولویت‌های کاریم در این استان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سیدالشهدا ارتش با زیربنای ۲۰ هزار مترمربع در ۲ طبقه احداث شده که  ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون داشته و تا ۲۰۰ تخت قابلیت افزایش دارد.

امیر دریادار حسین خانزادی ادامه داد: این بیمارستان یکی از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور و بزرگ‌ترین بیمارستان نیروهای مسلح در هرمزگان است که شامل، دستگاه‌های سی تی اسکن، ام آر آی، رادیولوژی و اکسیژن درمانی است.

وی افزود: این مرکز درمانی همچنین دارای بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، دندان‌پزشکی، زنان و زایمان، اورژانس، مغز و اعصاب، بینایی سنجی، چشم پزشکی و ICU است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت‌ها برای راه‌اندازی هرچه زودتر این طرح که کمک مهمی به شهروندان هرمزگانی خواهد بود بکار گرفته و تجهیز و نصب ملزومات آن به سرعت عملیاتی می‌شود.