×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۷۴ پروژه عمرانی در بستک به بهره‌برداری رسید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، شمس الدین حسینی قتالی روز سه شنبه در آیین بهره‌برداری از این پروژه ها که با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار هرمزگان برگزار شد افزود:اعتبار پروژه های امسال بیش از ۹۷۰میلیارد ریال است که رقمی بی سابقه در افتتاح طرح های هفته دولت است.

وی ادامه داد : این طرح ها در بخش های آب رسانی، کشاورزی و آبخیزداری، آموزش و فرهنگ، عمران شهری و روستایی، برق رسانی، ورزش و تفریحات اجتماعی، بهداشت و درمان، ارتباطات، میراث فرهنگی و گردشگری، مدیریت بحران و حمل و نقل و راهداری است.

وی اضافه کرد: از نظر اعتبار بخش آبرسانی با اعتبار حدود ۲۷۱ میلیارد ریال و از نظر تعداد، بخش عمران شهری و روستایی با ۱۸ پروژه بیشترین اعتبار و تعداد را به خود اختصاص داده اند.

حسینی قتالی یادآور شد: افتتاح آب شیرین کن و مخزن هزار متر مکعبی و خط انتقال آب به روستاهای چاله، گریند و کوخرد، افتتاح مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی کمشک، افتتاح مرحله دوم کشتارگاه طیور شرکت تعاونی زرین بار، افتتاح بخش کووید و ۳ دستگاه ماموگرافی، پانارکس و انژکتور سی تی اسکن بیمارستان فارابی بستک، افتتاح بهسازی و اجرای طرح هادی روستای آسو، افتتاح مدارس شهید تندگویان تدرویه، افتد دهتل و یوسف احمد مندگار چاله فرامرزان و زمین چمن مصنوعی فوتبال هنگویه از پروژه های شاخص شهرستان است.

به گفته فرماندار بستک آبرسانی از چارک به بستک و ۳۷روستای این مسیر از خواسته های جدی مردم بود که با پیگیری ویژه استاندار هرمزگان تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

وی همچنین از پیگیری ادامه ساخت جاده خور-جناح توسط استاندار هرمزگان خبر داد که با بهره‌برداری از این طرح، بستکی ها ۱۲۰کیلومتر به دریا نزدیک تر می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.