×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۹ طرح عمرانی در روستاهای خمیر به بهره‌برداری رسید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فرماندار خمیر شامگاه دوشنبه در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: برای این تعداد طرح بیش از ۲۱۳ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال هزینه شده است.


میرهاشم خواستار افزود: آسفالت معابر روستای کشار بالا، دارالقرآن روستای پرکان گیشو، واگذاری چهار واحد مسکونی مددجویی و ساختمان دهیاری در روستای کرمران از جمله طرح‌های افتتاحی در روستاهای خمیر بود.


وی بیان داشت: همچنین در این روز طرح توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، توسعه شبکه برق روستایی، ایجاد فضاهای فرهنگی و آموزشی در روستای کهورستان، کشار بالا و گیشو، ایجاد مسکن روستایی و احداث راه روستایی به بهره برداری رسید.


خواستار اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین اهداف دولت، آبادانی و توسعه روستاها است که مجموعه فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان با جدیت آن را دنبال می‌کند.


فرماندار خمیر همچنین در دومین روز از هفته دولت با اهالی برخی از روستاهای این شهرستان دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات آن بحث و گفت وگو کردند.


 تخصیص اعتبار جهت آسفالت جاده روستاها برای دسترسی آسان به مرکز بخش و شهرستان خمیر یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این روستاها بوده که فرماندار خمیر در گفت‌وگوی تلفنی با مسوولان راهداری هرمزگان خواستار رفع مشکلات این روستاها شد.
در هفته دولت امسال در مجموع ۴۹ طرح عمرانی با هزینه بیش از ۷۸۲ میلیارد ریال در خمیر بهره برداری می‌رسد.
شهرستان بندرخمیر با ۵۶ هزار و ۱۴۸ نفر جمعیت در ۱۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.