×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تخت های بیمارستانی هرمزگان در حال افزایش است

 به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی روز یکشنبه اظهار کرد: درحال حاضریک هزارتخت دیگر هم برای تجهیز ۵بیمارستان جدید در دست اقدام است که بدست رییس جمهوری همراه طرحهای بزرگ بزودی در استان بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: در بخش مهم بهداشت و درمان تا قبل از دولت‌ این دولت‌ها، هرمزگان جزو فقیرترین استان‌ها بود که با تلاش‌های صورت گرفته شمار تخت های بیمارستانی و همچنین تجهیزات پزشکی و درمانی در هرمزگان افزایش پیدا کرد.

استاندارهرمزگان با تشریح عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم اظهار داشت: همچنین در زمینه بهداشت و درمان استان ۶۰۲ خانه بهداشت در روستاها ساخته شده که تا پایان دولت تدبیر و امید به اتمام خواهد رسید.

همتی تصریح کرد: همچنین علاوه بر تجهیز بیمارستانها بواسطه نیاز شدید بخش های درمانی در دوران کرونا، یک هزار167 طرح جامع سلامت در مراکز شبانه روزی دراین این دولت اجرا شده است.

وی بیان داشت: در هفته دولت سال جاری نیز ۵۷۶پروژه با اعتبار افزون‌بر ۵۰هزارمیلیاردریال به بهره‌برداری رسید که بخش بزرگی از آن با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت‌های مردم در شرایط سخت تحریم است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش مسکن و شهرسازی۲۵۱پروژه، صنعت و معدن۴۲، انرژی۲۰، کشاورزی و منابع طبیعی ۳۴، حمل و نقل۴۲، آموزش ۷۱، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات۱۴، آب۱۴، فرهنگ و هنر و رسانه‌های جمعی و گردشگری۱۹ و بهداشت و درمان۳۰طرح افتتاح و یا آماده بهره‌برداری است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: تعداد طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت سال‌جاری در شهرستان‌ها شامل، بندرعباس۱۳۴، میناب۵۷، بشاگرد۳۲، بندرلنگه۵۷، بستک۴۶، جاسک۲۷، سیریک۴۳، حاجی‌آباد۱۵، رودان۳۹، قشم۴۱ و خمیر۳۳ طرح است.

همتی اضافه کرد:۹هزار پروژه بزرگ عمرانی حاصل دستاورد دولت‌های یازدهم و دروازدهم و نظام جمهوری اسلامی در استان به‌بهره‌برداری رسیده که این ابر پروژه‌ها در بخش‌های مهم استان شامل، بهداشت و درمان، کشاورزی و صنعت و با اعتبار ۳۰۰هزار میلیاردریال انجام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.