×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به مناسبت هفته دولت؛ ۳۴طرح عمرانی در حاجی‌آباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حمید جهانگیری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تقاطع غیر همسطح گهکم، پایگاه امدادجاده‌ای تنگ زاغ، احداث راه روستایی نیزار، راه‌اندازی گلخانه و دانه‌بندی سنگ و پودر کربنات کلسیم از مهمترین طرح‌های شهرستان حاجی‌آباد در هفته دولت است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و روز کارمند بیان داشت: ظرف سه سال اخیر ۷۵۰طرح در حوزه‌های کشاورزی، راهسازی، آبرسانی، فرهنگی، عمران شهری و روستایی در شهرستان حاجی‌آباد افتتاح شده است.

فرماندار شهرستان حاجی‌آباد خاطر نشان کرد: ۱۷۳هکتار احداث گلخانه و احداث  ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی که تا پایان دولت نیز به این مقدار افزوده می‌شود، از جمله پروژه‌های شاخص هستند.

جهانگیری اظهار داشت: دولت از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرده به طوری که ۱۴مدرسه توسط خیران در این منطقه ساخته شده است.

وی تصریح کرد: دولت توانست با ایجاد اعتماد، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را به سوی تولید سوق دهد و با مشارکت بنیاد علوی و مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی گام بردارد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد رضایتمندی و رعایت حقوق شهروندی باید سرلوحه کار کنان و مدیران قرار گیرد یادآور شد: از قانون برای تسهیل در امور مردم این شهرستان و رفع مشکلات آنها استفاده شود.

شهرستان حاجی‌آباد از شمال به سیرجان(استان کرمان)، از شرق بخش وکیل آباد (استان کرمان)، از غرب به شهرستان داراب(استان فارس) و از جنوب به بخش فین (شهرستان بندرعباس) محدود می‌شود که از اهمیت جغرافیایی و ترانزیتی فراوانی برخوردار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.