×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۴۲ پروژه در هفته دولت در سیریک افتتاح شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احمد جمال الدینی روز سه شنبه در آیین بهره‌برداری از این پروژه ها که با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار برگزار شد، اعتبار این پروژه ها را حدود ۸۳۹میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: این پروژه ها در بخش‌های عمران و توسعه روستایی، برق، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و تولیدی و خدماتی تعریف شده است.

نماینده دولت در شهرستان سیریک از دبیرستان جلال آل احمد، ساختمان سالن امتحانات سیریک، پروژه‌های شرکت توزیع برق، کارخانه تولید آجر، دهکده غذایی نگین (ویژه تولید غذای آبزیان) و یک واحد مرغداری به عنوان پروژه‌های شاخص نام برد که اعتبار آنها حدود ۴۸۰میلیارد ریال است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع خدماتی-رفاهی استان با اعتبار ۵۰۰میلیارد ریال خبر داد.

تحقق ۶۰درصدی آرزوی دیرینه مردم

جمال الدینی ادامه داد: از اساسی ترین خواسته های مردم سیریک از دهه های گذشته تاکنون، ساخت اسکله بود که با حمایت و پیگیری مستقیم استاندار هرمزگان احداث آن آغاز شده و ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار سیریک اظهار امیدواری کرد: پس از بهره‌برداری از این اسکله تا دهه فجر امسال، اقتصاد دریامحور شهرستان سیریک متحول شود.

جشن پایان مدارس تخریبی در راه است

وی تصریح کرد: یکی دیگر از کارهای بزرگ که با حمایت استاندار هرمزگان انجام شد: بازسازی مدارس تخریبی است که با توجه به برنامه ریزی انجام شده و تعداد مدارس باقیمانده، تا پایان امسال جشن برچیده شدن مدارس تخریبی استان را برگزار خواهیم کرد.

جمال‌الدینی اظهار کرد: کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع خدماتی رفاهی استان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان و دبستان سه کلاسه روستای بصره نیز در این هفته کلنگ‌زنی و ساخت آنان آغاز خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.