×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شرکت خدمات دریایی و بندری بتاء به عنوان «پایانه‌دار نمونه بندری» انتخاب شد

«مهدی قائم‌مقامی» در گفتگو با خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از بندرعباس، اظهار کرد: شرکت خدمات دریایی و بندری بتاء در سال‌جاری موفق به کسب رتبه برتر در میان تمام بنادر کشور به عنوان «پایانه‌دار نمونه بندری» شد.

وی با اشاره به دریافت گواهینامه iso 45001 برای اولین بار در بنادر ایران، عنوان کرد: توسعه و ارتقا نرم افزار TOS به منظور مدیریت یارد و تجهیزات، استفاده از موبایل به جای هندهلدهای صنعتی و ساخت و مونتاژ وینچ برای سهولت در جمع آوری وایرهای جرثقیل های دروازه ای از جمله اقدامات انجام شده در سال‌جاری است.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء تصریح کرد: پروژه تعویض انرژی چین، کابل کشی سیستم ترولی و راه اندازی جرثقیل دروازه ای شماره 13، خرید 12 دستگاه خودرو برای جابجایی پرسنل عملیاتی و شبانه روزی بودن فعالیت ها در دوران کرونا، را می توان بعنوان اقدامات شرکت بتاء در راستای تحقق اهداف در سال جهش تولید برشمرد.

قائم‌مقامی با بیان اینکه واحد HSE شرکت بتاء به مدت شش سال پیاپی به عنوان واحد برتر HSE کشوری انتخاب شد، ابراز داشت: ظرفیت عملیات سالانه ترمینال یک این شرکت 1.5 میلیون TEU و ترمینال شماره دو کانتینری این شرکت در یال شرقی 2 میلیون TEU است که از فضای موجود به منظور پشتیبانی عملیات تخلیه بارگیری و دپوی کانتینر در خطوط کانتینرهای خالی، صادرات، ترانشیپ، غیر استاندارد و یخچالی استفاده می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر بزرگترین بندر تجاری کشور بر عهده شرکت بتاء است، اظهار کرد: این شرکت دارای 2 دستگاه گنتری کرین پاناماکس، هشت دستگاه پست پاناماکس و هشت دستگاه سوپر پست پاناماکس به عنوان اجزای اصلی فرآیند عملیاتی است.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء در پایان گفت: 14 دستگاه ترانس کالمار، 13 دستگاه ترانس منگان، سه دستگاه ریچ استاکر، 6 دستگاه لیفتراک سه تن، یک دستگاه لیفتراک 16 تن، یک دستگاه بالابر، هشت دستگاه سایدلیفت، چهار دستگاه پاورپک و 89 دستگاه کشنده بعنوان پشتیبان از دیگر تجهیزات مورد استفاده در این شرکت است.

برچسب ها :