×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
نماز جمعه بندرعباس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زادی صبح امروز (۲۵ مهرماه) اظهار کرد: با‌ توجه به وضعیت ویروس کرونا در استان هرمزگان و هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های متولی، نماز جمعه در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی ضمن تاکید بر رعایت موارد بهداشتی توسط نمازگزاران، عنوان کرد: وضو گرفتن در خانه، استفاده از ماسک و دست ندادن با یکدیگر از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید – ۱۹ در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه بندرعباس با ذکر این نکته که افراد سالخورده برای حفظ سلامتی خود از حضور در نماز جمعه پرهیز کنند، تشریح کرد: با توجه به تعطیلی مهد آدینه ستاد نماز جمعه، فرزندان خردسال خود را برای نماز نیاورید.

حجت‌الاسلام عبادی زاده با اشاره به استفاده از وسایل شخصی توسط نمازگزاران، ابراز داشت: مهر، سجاده و چادر شخصی استفاده شود تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

وی با اشاره به استفاده از ۲۴ درصد از ظرفیت مسجد برای برپایی نماز جماعت، بیان داشت: زمان پیش‌بینی شده از ابتدای خطبه تا پایان نماز، ۴۵ دقیقه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در پایان ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) گفت: آقای ایمان دیواری مداحی بین الصلاتین را بر عهده خواهد داشت.

برچسب ها :