×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسابقات اتومبیلرانی  اسلالوم برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، جلیل حقگویان با اعلام این خبر اظهار کرد: حمایت از توسعه ورزش و کشف استعدادهای ورزشی در اولویت برنامه های این اداره کل است.

وی با قدردانی از رئيس هیئت موتور سواري و اتومبيلراني منطقه آزاد قشم، عوامل اجرایی وشرکت کنندگان در این دوره ازمسابقات افزود: تلاش خواهیم  کرد با همراهی هیئت ها در راستای توسعه ورزش و فعالیت های ورزشی گام برداریم. بی شک توسعه این فعالیت ها به سلامت عمومی جامعه منجر خواهد شد.

مسابقات در پنج کلاس و با شرکت 50 نفر برگزار شد

جواد فیضی رئیس هیئت موتورسواری واتومبيلراني قشم نیز در حاشیه این مسابقات با اشاره به حمایت منطقه آزاد قشم و همراهی داوران و عوامل اجرایی گفت : این دوره از مسابقات در پنج کلاس ،آزاد ، بانوان،کلاس ۱۳۰۰ سی سی ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ سی  سی و ۱۶۰۰تا ۱۸۰۰ سی سی با شرکت ۵۰نفر از ورزشکاران این رشته برگزار شد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری قشم نتایج اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی تحت حمایت منطقه آزاد قشم را اعلام کرد و افزود: در کلاس آزاد احسان رستگار، هادی عبدلی و آرش بامری؛ در کلاس ۱۳۰۰ آقایان احسان رستگار، سهیل محمدی نژاد و علیرضا ازم؛ در کلاس ۱۴۰۰و ۱۵۰۰ آقایان کامیار فيضي ،ابراهیم اعتمادی و سجاد رجبي؛ در کلاس ۱۶۰۰تا ۱۸۰۰آقایان شایان محمد صالحی ،احسان رستگار و هادی عبدلی و در مسابقات بانوان نیز نعیمه خدری ،عسل اخلاقی و فرنوش امیری زاده به ترتیب  رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

فیضی در پایان از حمایت های مدیر عامل و مدیر  کل ورزش و جوانان قدردانی کرد و گفت :جا دارد از عوامل اجرایی و داوران این دوره از مسابقات آقایان :حسین روحی ،ساسان اوجاني،وحيد محمد زاده،سيد مصطفي قدسي،سيد امير حسين قدسي،سيد علي رضا قدسي،حميد نصاري مقدم،مهران كماليان،آرمان شكر گزار وآروين نهضد اخلاق مفرد که در برگزاری مطلوب مسابقات نهایت همکاری را معمول داشتند ،تشکر قدردانی نمایم .

برچسب ها :