×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رویا به حقیقت پیوست

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سال‌ها غبار معیشتی ساحل نشینان و لنج داران که با استرس و نگرانی در خصوص کالاهای ملوانی مواجه بودند، در زمانی که ویروس کرونا عرصه را بر معیشت مردم تنگ کرده بود و سفاران زحمتکش استان هرمزگان معیشت خود را از دست داده و با مشکلات شدید اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کردند ، با همت و درایت استاندار سختکوش و مجمع نمایندگان استان هرمزگان بویژه وکلای مردم شریف شرق و غرب هرمزگان مطالبه و آرزوی دیرینه ساحل نشینان به عمل پیوست.

مردم ساحل نشین از اوایل انقلاب در دفاع مقدس و حماسه های ملی پیشتاز بوده ، اما سالها و بویژه در این ایام و در شرایط تورمی نفس‌گیر چشم انتظار حمایت دولتمردان و وکلای خود در خانه ملت بودند که این مطالبه با همت همتی سکان دار هرمزگان و مجمع نمایندگان هرمزگان بویژه رئیسی و جباری محقق شد.

لنج‌ها و لنجداران بنگاه‌های زودبازده و چرخ محرک بنادرند که بدون هیچ تسهیلاتی صد‌ها هزار شغل ایجاد کرده اند و قطعا این گام استوار به سود اقتصاد و معیشت ساحل نشینان خواهد بود.

یقیناً در این برهه از زمان که کشور درگیر مشکلات اقتصادی است، چنین دستوالعمل هایی می‌تواند در توسعه اقتصادی و معیشتی دولت و ملت نقش آفرین باشد، زیرا در این دوره کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمل و نقل دریاییست و باید موانع مربوط به این کار از طرف مقامات برداشته و فعالیت لنج‌ها از سر گرفته شود.

وظیفه خویش میدانم از نماینده عالی دولت در هرمزگان دکتر فریدون همتی و مجمع نمایندگان استان جهت احقاق حق و عملی نمودن مطالبه دیرینه ساحل نشینان و رفع مشکل توقف لنج‌ها با ذکر حديث شريف « من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق » به پاسداشت همت چشمگیر و خدمت ارزنده اتان  که با اتکا به خداوند متعال، تعهد و اخلاص حاصل گردید تقدیر و تشکر کنم.

 از خداوند متعال توفیقات روزافزون توأم با سعادت و سلامتی و نیک فرجامی را برایتان مسئلت دارد.

باتقدیم احترام

کامران آتین

برچسب ها :