×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سید علی اصغر علامه مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان شد

با حکم غریب‌پور معاون وزیر صمت و مدیرعامل ایمیدرو، سید علی‌اصغر علامه به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان منصوب شد.

به گزارش تجارت جنوب، با حکم غریب‌پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل ایمیدرو، سید علی اصغر علامه به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان منصوب شد.

علامه از کارکنان رسمی ایمیدرو است و سابقه کار در امور مناطق ویژه ایمیدرو، مدیریت حمل و نقل گروه توسعه ملی، مدیریت روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی ایران و عضویت در هیأت مدیره شرکت شیمی فرآورده‌های قشم را در کارنامه دارد. وی چند سالی نیز شهردار مهر در استان فارس بوده است.
با عضویت علی اصغر علامه در ترکیب هیأت مدیره منطقه ویژه پارسیان، مسعود پاکزاد نیز از عضویت در هیأت مدیره منطقه ویژه پارسیان به عضویت در هیأت مدیره منطقه ویژه خلیج فارس در مجاورت بندرعباس منصوب شد.

به این ترتیب، بابایی، اسفندیاری و علامه اعضای هیأت مدیره منطقه ویژه پارسیان خواهند بود و با انتصاب پاکزاد در منطقه ویژه خلیج فارس، آقایان شجاعی، نجیبی، کرمی، خلج و پاکزاد نیز ترکیب هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی و صنایع فلزی خلیج فارس را تشکیل می‌دهند.