×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انعقاد تفاهمنامه مشترک میان اتاق بازرگانی بندرعباس و تعاون روستایی استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمدرضا صفا ساعتی پیش (9 آذرماه) در حاشیه امضا این تفاهمنامه بیان داشت: کاشت، برداشت و فروش محصولات کشاورزی در استان باید بر اساس الگو تعیین شده و اصولی صورت پذیرد ولی متاسفانه در حال حاضر کشاورزان با مشکلات عدیده ای برای فروش محصولات خود روبرو هستند.

وی ا فزود: اتاق بازرگانی بندرعباس با تشکیل کمیسیون های مختلف در اتاق و بررسی مشکلات و موانع سعی دارد بازارهای خارجی را برای فروش محصولات چهار فصل استان هرمزگان تقویت نماید.

صفا با بیان اینکه تمام تلاش ما برای دستیابی به بازارهای هدف است، افزود: کشاورز امید می خواهد و قطعا برای ادامه کار به الگوی کاشت نیاز دارد و باید محصولاتی که در استان کاشته می شود بازار آن از قبل مهیا باشد.

وی بیان داشت: بر اساس این تفاهمنامه اتاق بازرگانی بندرعباس آمادگی خود را به منظور ارتقا سطح علمی و مهارتی ارکان و اعضا تعاونی های روستایی و تولید و کشاورزی در زمینه فعالیت های عمل آوری و ببسته بندی محصولات کشاورزی، بازار رسانی محصولات کشاورزی و سایر موارد حسب درخواست سازمان تعاون روستایی اعلام می دارد.

صفا بیان داشت: همینطور اتاق بازرگانی همکاری لازم جهت دریافت کارت بازرگانی ویژه شرکت های تعاونی روستایی و اتحادیه های معرفی شده از سوی سازمان را به عمل خواهد آورد.

سازمان تعاونی روستایی نیز در این تفاهمنامه آمادگی خود را برای تشکیل کمیته مشترک تجاری و اقتصادی اعلام نمود.

همچنین این سازمان آمادگی خود را به منظور تامین محصولات کشاورزی باکیفیت و بدون واسطه و قابل عرضه در بازارهای خارجی از ظظریق شبکه تعاون روستایی را اعلام کرد.