×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فولاد هرمزگان لوح تقدير رضايتمندي مشتري را كسب كرد

در اين همايش كه با حضور مسئولين اتاق بازرگاني، صنايع، معادن وكشاورزي ايران و جمعي از توليدكنندگان و صنايع كشور برگزار شد، از مهندس ارزاني مديرعامل شركت فولاد هرمزگان به دليل انجام اقدامات موثر و شايسته در جهت رضايتمندي مشتري تقدير به عمل آمد.

ميثم چعبي رئيس فروش داخلي فولاد هرمزگان در حاشيه اين همايش گفت : برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهمترین کارها کسب رضایت حداکثری مشتری می باشد.

چعبي تاكيد كرد: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندي مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است؛ که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طريق نظر سنجی و همچنین برگزاری همایش هاو جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت مي پذيرد.

رئيس فروش داخلي فولاد هرمزگان با اشاره به اهميت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان گفت: استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است كه ميتوان از انجام نياز سنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست گذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد .

وی خاطر نشان كرد: فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان كسب نمايد.

برچسب ها :