×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هرمزگان کمترین تعدیل نیروی کارگری در شرایط کرونا را دارد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حاتم شاکرمی در دیدار با استاندار هرمزگان، به حمایت های او در اجرای برنامه های وزارت تعاون و کار تاکید و اضافه کرد: صیانت از نیروی کار و ارتقای ایمنی در محیط های کار از اولویت‌های این وزارتخانه است که راه اندازی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار نقش مهمی در ارتقای سطح ایمنی دارد که این مرکز باید با همکاری مقام عالی استان تجهیز شود.

وی اظهار کرد: خدمات دولت الکترونیک یک ضرورت بوده و سیاست وزارت تعاون و کار  به حداقل رساندن خدمات حضوری و ارائه خدمات به صورت الکترونیک است که این امر در استان نیز مشهود است.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونا تعدادی از کارگران بیکار شدند که هرمزگان کمترین تعدیل را دارد، عنوان کرد: دولت در این راستا از طریق مقرری بیمه بیکاری و حمایت های رفاهی، از افراد آسیب دیده از کرونا، حمایت کرد.

شاکرمی بیان کرد: هرمزگان در حمایت از واحدهای مشکل دار به خوبی عمل کرده و اجازه تبدیل شدن واحدهای مشکل دار به بحران را نداده که افزایش نرخ مشارکت اقتصادی، اشتغال و افزایش تعداد بیمه شدگان نشانگر این امر است که با همت مدیریت عالی استاندار استان و مسئولان اداره تعاون و کار است.

وی عنوان کرد: برخی از بنگاه‌ها به تملیک بانک‌ها درآمده که عمدتا تعطیل و یا کاهش نیرو داشتند که باید روی فعال شدن این واحدها و وارد شدن به چرخه تولید تلاش شود.

برچسب ها :