×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باید از توانمندی تشکلات در تحقق اهداف نظام و دولت بهره گرفته شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، « علی رئوفی » در دیدار با هیات موسس و هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان، اظهار کرد: انجمن صنفی روزنامه نگاران تشکلی اثر گذار در حوزه رسانه است و معتقدم باید از توانمندی تشکلات در تحقق اهداف نظام و دولت که همانا توسعه و پیشرفت کشور است بهره گرفته شود .
 
وی با تاکید بر ضرورت همراهی رسانه ها با دولت، تصریح کرد: مدیران دستگاههای اجرایی با تقویت ارتباط با رسانه ها به تقویت ارتباطشان با مردم کمک کنند؛ چرا که رسانه ها نماینده واقعی افکار عمومی هستند .
 
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با ابراز گلایه از شرایط حاکم بر فضای مجازی، عنوان کرد: در چند ماه اخیر، انتشار برخی موارد در  فضای مجازی  بدور از انصاف و اخلاق بود، انتظار این است که فعالان عرصه رسانه در تقویت اخلاق رسانه همراهی لازم را داشته باشند.  
 
وی، انتخابات پیش رو را جلوه حضور و مشارکت مردم دانست و افزود: بر این باوریم که رسانه ها و سازمان های مردم نهاد بخوبی می توانند در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش ایفا کنند.
 
« غلامعباس شمس الدینی »، عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان در این دیدار نیز با تبریک انتصاب سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا لطمه شدید به صنف رسانه وارد آورد و اگر امروز برخی نشریات مکتوب منتشر می شوند تنها به دلیل آن است که مشمول ماده 16 نشوند.
 
وی افزود: از طرفی خبرنگاران و فعالان رسانه هرمزگان بیشترین همراهی را با ستاد مدیریت کرونا در استان داشته که سند افتخار اهالی این حوزه است که همگام با مدافعان سلامت در آگاهی بخشی به جامعه نقش موثری داشته اند.
 
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان عنوان کرد: خبرنگاران با توجه به شرایط پیش آمده باید حمایت شوند چرا که بیشترین ضربه را از شیوع کرونا همین مجموعه رسانه ای متحمل شد  
 
وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: رسانه های هرمزگان دارای ظرفیت عظیمی هستند که از این ظرفیت باید در جهت اعتلای کشور و استان بهره گرفته شود.
 
« عبدالعلی پور اشرف »، نایب رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هم در این نشست با اشاره به آمادگی این تشکل در راستای تقویت اهداف نظام، گفت: معتقدیم تعامل دولت با رسانه ها می تواند در ایجاد امید و نشاط اجتماعی موثر باشد.
 
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان افزود: تقویت رسانه ها به تقویت امنیت اجتماعی کمک می کند و لازمه آن فهم مشترک از حدود و ثغور فعالیت ها و وظایف است.
 
پور اشرف بر آمادگی رسانه های عضو این تشکل در همراهی با مجموعه استانداری، گفت: توفیق نظام و دولت، موفقیت همه ماست لذا آماده همکاری در حوزه های مختلف با دستگاههای اجرایی استان هستیم.
 
« حسین روحی »، دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران استان نیز با ارائه گزارشی از روند تاسیس و فعالیت این تشکل، گفت: فلسفه وجودی انجمن پیگیری خواسته های به حق اعضاست و در این راه تمام تلاش خود را بکار می گیریم.
 
دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان با بیان اینکه با هیچ تشکل و مجموعه ای اختلاف نداریم و بدون توجه به حواشی فعالیت خود را دنبال می کنیمريال افزود: همدلی و همراهی همه اعضا موجب ایجاد پشتوانه قوی شده که ما در تحقق خواسته هایمان موفق می کند.
 
روحی همراهی اعضای انجمن با ستاد مدیریت کرونای استان را شرح داد و تصریح کرد: مجموعه رسانه های هرمزگان مجموعه ای دلسوز و صادق هستند که بدون توقع چشمداشت در راستای آگاهی بخشی به جامعه در حوزه های مختلف تلاش می کنند.
 

برچسب ها :