×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
باید در هرمزگان زمینه ارتقاء مناطقی که ظرفیت رشد را دارند فراهم کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احمد مرادی در مراسم ارتقای دهستان شمیل به بخش ومعارفه بخشدار این منطقه ضمن تشکر از تمامی افرادی که در تحقق این امر تاثیرگذار و پیگیر بودند، افزود: از نماینده عالی دولت در هرمزگان دکتر همتی که این اتفاق مبارک بنابر خواسته وی و با پیگیری به ثمر رساندند تشکر میکنم.

وی با بیان اینکه همه از این جهت که حقی داده شده و مطالبه مردم محقق شده خوشحال هستند، تصریح کرد: شمیل از مناطق بسیار قدمی استان و شهرستان بندرعباس است، سند ثبتی این روستا قدمت زیادی دارد و چیزی که وجود دارد بالای تر از ۵۰۰ سال است.

مرادی خاطر نشان کرد: شمیل در بین شهرستان های میناب، رودان و بندرعباس قرار گرفته که، ارتباط تنگاتنگی بین آنها با این بخش تازه تاسیس از دیر ایام تا کنون وجود داشته و  دارد و این استعداد و بضاعت را داشته که مردم ارتقاء آن به بخش را خواسته اند.

وی با بیان اینکه شمیل در بخش کشاورزی ظرفیت های بینظیری دارد که نیازمند حمایت و مدیریت صحیح است، افزود: خواسته مردم به حق بوده و خوشحالیم که به این خواسته خود رسیدند ، باید سعی و تلاش شود تا مناطقی که ظرفیت رشد و ارتقا را دارند زمینه ارتقاء  آنها را فراهم سازیم.

برچسب ها :