×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسابقات کورس قهرمانی سوار کاری در بندرعباس برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،علی پایدار در این خصوص افزود: اولین دوره مسابقات کورس قهرمانی استان در رشته سوارکاری در جنوب کشور در روستای مغ احمد شهرستان بندرعباس برگزار شد .

وی تصریح کرد: در این مسابقه ۲۱ اسب شرکت داشته و در رده های ” بومی و فلات ایران، عربها و کره های زیر ۴ سال به رقابت پرداختند .

حسین روحی نایب رییس و دبیر هیئت سوار کاری استان نیز در ادامه با اشاره به قهرمانان و مقام آوران این سری از مسابقات گفت: در رده بومی و فلات ایران، نام اسب هومن، چابک سوار صادق دریابار و به مالکیت آقای عبدالرحمان احمدی از کهتوییه ، نام اسب پیشوا سوار کار معین خوی به مالکیت معین خوی از شهرستان قشم و نام اسب شبدیس سوارکار محمد خوی به مالکیت معین خوی از شهرستان قشم به ترتیب رده اول تا سوم را کسب کردند.

وی خاطر نشان کرد: در رده کره های زیر ۴ سال، اسب با نام عقاب و سوارکاری و مالکیت فرشید شب تاری از میناب مقام اول، اسبی با نام دیانا و سوارکاری دریابار و با مالکیت عبدالرحمان احمدی از کهتوییه مقام دوم و اسبی با نام هیروی مغ احمد به مالکیت عبدالصمد آهونبر و با سوارکاری مجید بهزادی سوم شد.

روحی تصریح کرد: در رده عربها نیز اسبی با نام پینوکیو، به سوارکاری یعقوب رنجبر و با مالکیت مسلم بهرامی از میناب رتبه اول را به خود اختصاص داد، نامیک پاشا نام اسبی با سوارکاری مهدی آهن ماه و به مالکیت علی امیر رسولی از بندرعباس به مقام دوم رسید و اسبی با نام نجمه ممد حسنی نورآباد به سوارکاری سید محمد عابدی و با مالکیت سید ابراهیم عابدی از نورآباد شیراز در رده سوم قرار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از پایان مسابقات به قهرمانان هر رده تندیس، لوح یادبود و جوایز نقدی اهدا شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.