×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
مصرف برق ادارات به طور مستمر پایش می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهرداد حاجی زاده افزود: کارشناسان این شرکت در ساعات پایانی روز مصرف برق و روشنایی ساختمان های دولتی رامورد بررسی قرار می دهند که در صورت استفاده بی رویه از روشنایی در ساختمان به مدیر دستگاه تذکر داده می شود. در صورت عدم رعایت و استفاده بی مورد از روشنایی، انشعاب آن اداره با هدف مدیریت مصرف برق پس از ساعت اداری و ساعات شب قطع می شود.

حاجی زاده همچنین گفت: مشترکین دیماندی که انشعاب آنها بالای 30 کیلووات است می توانند با مشارکت در طرح پاسخگویی بار زمستان با این شرکت همکاری نموده و پاداش دریافت کنند. به گفته وی، در این طرح مشترکان دیماندی که مصرف خود را در فصل زمستان مدیریت کنند و طبق الگوی مشخص شده برق مصرف کنند از سوی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان مورد تشویق قرار گرفته و پاداش آنها بر روی قبض برق اعمال می شود.

وی به مشترکین توصیه کرد: باتوجه به سرمای هوا و استفاده از بخاری های برقی برای گرم کردن منازل، مشترکین مدیریت لازم را در استفاده بخاری داشته باشند. به گفته حاجی زاده، هزینه برق در فصل زمستان حدود سه برابر تابستان محاسبه می شود که مشترکان برای کاهش هزینه های برق مصرفی خود در استفاده از وسایل برقی پرمصرف مانند بخاری و آبگرمکن نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

وي خاطر نشان كرد : موثرترين اقدامي كه براي عبور موفقيت آميز از زمستان سال جاري بدون اعمال خاموشي مي توان انجام داد صرفه جويي و منطقي تر شدن مصرف مشتركان برق است و بايد با صرفه جويي و بدون آنكه سطح رفاه خانواده دچار چالش شود مديريت هاي لازم را انجام داد .
حاجی زاده تصريح كرد : با راهكارهاي ساده مانند استفاده بيشتر از نور طبيعي و خاموش كردن لامپ هاي اضافي و استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات کم باری روز مي توانيم به علاوه بر صرفه جویی در هزینه های برق مصرفی را هم کاهش دهیم.

برچسب ها :