×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هرمزگان باید به قطب فولاد کشور تبدیل شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در جلسه معارفه فعالیت های فولاد هرمزگان و در جمع مدیران ارشد این شرکت اظهار داشت : برای بنده جالب است و جای تقدیر دارد که فولاد هرمزگان متوقف نشده و رو به جلو در حال حرکت است و با امید به آینده در حال گسترش فعالیت های خود می باشد .

وی بیان داشت : کارهای خوبی در این شرکت انجام شده ، با فعالیت‌هایی که داشتند امروز به نقطه‌ای که هست رسانده اند و برای چشم‌انداز آینده در گسترش‌ صنعت فولاد هم طرح و برنامه‌ای دارند و بنده تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه از سرمایه گذاری بخش خصوص در استان استقبال كرد وجذب سرمایه گذار را یکی از عوامل پیشرفت هر منطقه عنوان داشت و ضمن اشاره به خصوصی بودن فولاد هرمزگان گفت : اگر سرمایه گذاری از کشور خودمان در توسعه و سرمایه گذاری در منطقه هرمزگان پیش قدم شد نگوییم غلط است و اين يك نیاز است برای گسترش صنعت استان و كشور .یکی از کارهایی که من فکر می کنم باید به صورت جدی به آن پرداخت ، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است. می بایست به هر سرمایه گذاری از داخل و خارج توجه شود و ما از سرمایه گذار خارجی استقبال می کنیم .

حجت الاسلام عبادی زاده تکیه بر بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های آن را سالم‌ترین نوع سرمایه‌گذاری در عرصه فعالیت‌های اقتصادی دانست و گفت : زمانی که بخش خصوصی ورود پیدا کند خود ضامن سلامت مجموعه خودش است و تمام هم و غم خود را برای این می‌گذارد که سود بیشتر را با هزینه کمتر بدست بیاورد.

وی گفت : ما امروز معتقدیم که اگر بخواهیم کشورمان به یک جایگاهی برسد باید حمایت صورت گیرد و همگی باید عزم این را داشته باشیم و ما می بایست در بخش های توسعه ، تولید توزیع که مهمترین رکن های اقتصاد هستند تجربه دنیا را دنبال کنیم.

برچسب ها :