با ما ارتباط برقرار کن

دسته‌بندی نشده

حضور دستگاه‌های خدمات رسان در روستاهای زلزله زده هرمزگان/ خسارت به ۸۰ واحد روستایی

استاندار هرمزگان گفت: در پی زلزله ۵.۵ ریشتری در بندرلنگه و قشم تا کنون مصدومیت یک نفر گزارش شده و خساراتی به سیستم آب‌رسانی و برق‌رسانی وارد شده است.

منتشر شده

روی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی ضمن اشاره به وقوع زلزله ۵.۵ ریشتری در بندرلنگه و قشم از مصدومیت یک نفر خبر داد و افزود: مصدوم در روستای «سایه خوش» بندرلنگه به‌صورت سرپایی درمان شده و علت مصدومیت ترس از زلزله و به دلیل قصد فرار از منزل رخ داده است.

وی اضافه کرد: ترک خوردگی و ریزش برخی از منازل مسکونی در «دژگان»، «سایه خوش»، «دوآب»، «برکه سفلین» در بندرلنگه و «باسعیدو» در قشم رخ داده که تاکنون خسارت به حدود ۸۰ واحد روستایی با  ۲۰ تا ۸۰ درصد خرابی و تعمیرات گزارش شده است.

استاندار هرمزگان افزود: خسارت به بخشی از شبکه برق «سایه خوش» بندرلنگه وارد شده که با پیگیری صورت گرفته، نیروهای فنی و بهره برداری به منطقه اعزام شدند و مشکل با پیگیری جدی همکاران مرتفع شد.

همتی بیان کرد:  قطعی آب در حدود ۱۰ روستا در منطقه دژگان به دلیل ریزش چاههای آب شیرینکن دژگان،رخ داده بود که با پیگیری مدیریت بحران استان ، نیروهای فنی و بهره‌برداری به منطقه اعزام و مقرر شد تمهیدات لازم جهت آب رسانی سیار صورت گیرد.

وی ادامه داد: به محض این اتفاق دستورات لازم به فرماندار بندرلنگه صادر شد تا با هماهنگی مدیر کل مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله زده حضور داشته باشند و از شب گذشته تاکنون پیگیر ی و رصد وضعیت در حال انجام است.

استاندار هرمزگان افزود: در پی این حادثه طبیعی، جلسه ستاد بحران بندرلنگه تشکیل و اقدامات لازم از شب گذشته در حال انجام است.

وی بیان داشت: نتایج کامل میزان خسارات پس از بازدید میدانی مجدد دستگاه های مربوطه و ارائه گزارشات کتبی ارائه خواهد شد.

همتی یادآور شد: شب گذشته ستاد استانی نیز با فوریت تشکیل و هماهنگی های لازم با اعضا و فرمانداران قشم، بندرعباس. بندرلنگه، خمیر، مدیر عامل هلال احمر، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان انجام شد.

دو پس لرزه ۲.۹ و ۳.۸ ریشتر هم تاکنون در روستاهای سایه خوش، کلاتو و دژگان بندرلنگه رخ داد و اسکان اضطراری توسط جمعیت هلال احمر و با هماهنگی مدیریت بحران استان و فرمانداری بندرلنگه انجام شد.

دسته‌بندی نشده

لزوم ترخیص هر چه سریعتر کالای اساسی از گمرک

منتشر شده

روی

به وسیله

علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم هر چه سریعتر ترخیص شدن کالای اساسی از گمرک شهید رجایی هرمزگان تایید داشت.

مشروح خبر را در ویدئو ببینید:

ادامه ی خواندن

دسته‌بندی نشده

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

هرمزگان استانی با ظرفیت های عظیم انسانی و اقتصادی است و در این استان باید کار توسعه با شتاب بیشتری صورت گیرد/صنایع بزرگ مستقر در استان از تیم های ورزشی هرمزگان حمایت کنند/با توسعه سرمایه گذاری شیلاتی در بندرلنگه اشتغال ۱۴ هزار خانواده تامین می‌شود/ضرورت توسعه ورزش های دریایی نظیر قایقرانی و شنا در استان هرمزگان

منتشر شده

روی

به وسیله

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،وزیر کشور با بیان اینکه هرمزگان استانی با ظرفیت های بالا است، گفت: توسعه استان با فعال شدن ظرفیت های بومی استان به خصوص در حوزه شیلات شتاب بیشتری به خود می گیرد.

دکتر احمد وحیدی وزیر کشور که به منظور تکریم دکتر همتی و معرفی مهندس مهدی دوستی به عنوان استاندار جدید به استان هرمزگان سفر کرده است در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان پس از استماع آخرین وضعیت طرح های توسعه ای و عمرانی در استان هرمزگان که از سوی دکتر همتی استاندار سابق گزارش شد، گفت: هرمزگان استانی با ظرفیت های عظیم انسانی و اقتصادی است و در این استان باید کار توسعه با شتاب بیشتری صورت گیرد.

دکتر وحیدی درخصوص ضرورت تامین آب شرب مورد نیاز استان، گفت: با بررسی های دقیق تر تجهیزات آب شیرین‌کن لازم در استان تامین می شود.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت پرورش ماهی و میگو در استان هرمزگان، گفت: در این خصوص طرح و چارچوب قراردادی خوبی توسط استاندار سابق هرمزگان برای توسعه ۱۴ هزار هکتاری در بندرلنگه منعقد شده که اگر یک هکتار به هر خانواده داده شود مساله اشتغال ۱۴ هزار خانواده حل می شود.

حمایت از تیم های ورزشی از جمله قایقرانی و شنا با توجه به ظرفیت دریایی استان هرمزگان از دیگر محورهای مورد اشاره دکتر وحیدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بود و در این خصوص گفت: استان هرمزگان با توجه به موقعیت دریایی اش باید در ورزش های دریایی همچون قایقرانی و شنا حرف اول را در کشور بزند و در این زمینه باید صنایع بزرگ مستقر در استان از تیم های ورزشی حمایت های لازم را به عمل آورند.

دکتر وحیدی در پایان گفت: آقای همتی فردی با روحیه، خلاق پر تلاش و پرکار است و از ظرفیت هایش در بخش های دیگر حتما استفاده خواهد شد.

گفتنی است در این نشست دکتر فریدون همتی آخرین وضعیت طرح های توسعه استان از جمله ایجاد آب شیرین کن ها برای استان هرمزگان و همچنین احداث بیمارستان ها در استان و سایر اقدامات زیربنایی و عمرانی استان را در حضور دکتر وحیدی وزیر کشور گزارش کرد.

ادامه ی خواندن

دسته‌بندی نشده

فولاد هرمزگان موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس مشتری مداری شد

در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری از عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به پاس رضایتمندی مشتریان در دوران کرونا ، شایستگی در تعالی و نقش راهبردی در توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور تقدیر شد.

منتشر شده

روی

به وسیله

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،در دنیای کسب و کار و مدرن امروز رضایت مشتری از جمله عوامل موثر در موفقیت یا شکست به شمار می رود. رضایت و عدم رضایت مشتریان تاثیر مستقیمی بر میزان سودآوری و رشد کسب وکار دارد و اگر رضایت واقعی مشتریان را بخواهیم به دست آوریم ، باید همیشه یک گام جلوتر از تصور ذهنی مشتریان درمورد کالاها و خدمات خود عمل کنیم و این امر بدون خلاقیت و نوآوری غیرممکن است.

لذا توجه و دنبال کردن رضایت مشتری و تلاش در جهت بهبود آن برای ایجاد مشتریانی وفادار که به عنوان سفیران نام تجاری شرکت قلمداد میگردند، امری بسیارضروری برای شرکت به شمار می‌رود.

گام بلند فولاد هرمزگان برای رضایتمندی مشتری

عطا الله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در اجلاس مشتری مداری سراسری مدیریت درباره موضوع مشتری مداری در این شرکت اظهار کرد: ارائه خدمات به موقع با کیفیت مطلوب می تواند قلب و جان مشتریان را تسخیر نموده و نام تجاری شرکت را از سایرین متمایز کند. بنابراین، ضروری است که نسبت به ارائه خدمات و کیفیت محصولات شرکت دقت بسیار زیادی را به خرج دهیم.

تلاش ما در شرکت فولاد هرمزگان بر این است که با بررسی موضوع رضایت مشتری و دلایل اهمیت آن، علاوه بر ارتقای رضایت مشتریان به دنبال تعالی در عملیات و بهبود مستمر در ارائه خدمات و کیفیت محصولات شرکت باشیم.

وی درباره اهمیت میزان مشتری محوری در شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: توجه به گرایش مشتریان در حقیقت نشان دهنده اهمیت و توجه ما به نیازها و انتظارات مشتریان است. تحقیقات انجام شده گواه این مطلب است که کسب وکارهایی که فاکتور توجه به گرایش های مشتریان را مهم تلقی می کنند، ۸۶ درصد بیشتر از دیگران در ایجاد حس اعتماد بین شرکت و مشتری موفق هستند.

سودآوری و ارزش آفرینی با مشتری مداری

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان در ادامه گفت: اگر ما توجه به خواسته های مشتریان را جزء اولویت های برنامه خود قرار دهیم ، مشتریان اشتیاق بالایی نسبت به محصولات شرکت پیدا خواهند کرد و به محصولات شرکت اعتماد خواهند کرد و این امر مطمئنا سودآوری و ارزش آفرینی زیادی را برای ما خواهد داشت.

ضمن اینکه اگر خواهان جلب اعتماد مشتری هستیم باید به گرایش مشتری توجه بیشتری داشته باشیم. مشتری وفادار علاوه بر اینکه نماینده برند ما می شود، می تواند کسب وکار و محصول ما را به سایر مشتریان دیگر و همکاران خود معرفی کند و مشتریان جدیدی را برای محصولات ما جذب کنند. این امر جدا از تاثیر فوق العاده ای که بر روی شهرت و محبوبیت برند ما می گذارد، سودآوری بالایی را برای شرکت تضمین خواهدکرد.

معروخانی افزود: امروزه سطح انتظارات مشتریان و نیاز مصرف کنندگان با گذشت زمان تغییر کرده است و سطح انتظارات آنها با توجه به اولویت‌هایشان در خصوص خرید محصول کیفی، تحویل به موقع، پاسخگویی سریع و ارائه خدمات مطلوب و تامین پایدار بالاتر رفته و رقابت تولیدکنندگان بر سر حفظ و افزایش سهم بازار بسیار تشدید یافته و لازم است تولیدکنندگان در زمینه قیمت، نحوه پرداخت و تحویل شرایط ویژه ای را به مشتریان ارائه بدهند تا بتوانند بازار را مدیریت کرده و متناسب با نیاز آنها منافع بلند مدت و پایدار خود را مد نظر قرار دهند.

اولویت های مهم فولاد هرمزگان در مشتری مداری

وی ادامه داد: شرکت فولاد هرمزگان همواره برآن بوده با به کارگیری رویکردهای بهبود مستمر و استراتژی های توسعه بازار ، در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه محصولات مطابق استانداردهای روز دنیا،اهداف و برنامه های خود را تهیه و تدوین می کند.بدین منظور ،کسب حداکثر رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویت های مهم در تابلوی اهداف مصور ساخته و سعی می کند تا به انحای گوناگون از زمان دریافت درخواست از مشتریان تا زمان تحویل و حتی پس از آن حقوق مشتریان را مد نظر قرار دهد و در هر کجای این زنجیره حتی المقدور به نیازهای آن ها توجه کند.

مدیر عامل فولاد هرمرگان در توضیح از اهم اقدامات صورت گرفته در راستای جلب رضایت مشتریان اظهار داشت: سنجش دوره ای رضایت مشتریان، ارائه بازخوردها و اقدامات اصلاحی به مشتریان،تامین کالا مطابق نیاز آن ها و نوع کاربرد در محصول نهایی، ارائه تنوع در شرایط پرداخت،تحویل به موقع محصولات، بهبود مکانیزم های ارتباط با مشتریان از اهم اقدامات صورت گرفته در راستای جلب رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان می باشد.

اهم اقدامات فولاد هرمزگان در جلب مشتری

مدیرعامل فولاد هرمزگان درباره دیگر اقدامات صورت گرفته جهت جلب مشتری اظهار کرد: تنوع در شرایط پرداخت، تخصیص اعتبارات مالی به مشتریان، کاهش زمان پذیرش مشتریان در کمتر از یک هفته کاری، تعریف پروژه مدیریت ارتباط با مشتریان و استقرار آن، تعریف پروژه سیستم پروفایل مشتریان جدید و بالقوه از طریق وبسایت شرکت، حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به منظور ارتباط موثر در جذب و پذیرش مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی تجاری در کمتر از یک روز، کاهش زمان پاسخگویی و تعاملات با مشتریان در خصوص شکایات مطرح شده در واحد فروش کمتر از سه روز کاری، بهبود ارائه خدمات مشاوره تجاری، تعاملات ویژه با مشتریان در قالب بازدیدهای ادواری، دعوت از مشتریان به شرکت،جلسات مشترک فی مابین و… نیز از جمله اقدامات اصلاحی صورت گرفته بر مبنای نظرسنجی انجام شده از مشتریان است.

وی در پایان اظهار کرد: به طور کل سیاست گذاری های مبتنی بر مشتری مداری و تکریم مشتریان موجب شده است شرکت فولاد هرمزگان همواره فراتر از الزامات و استاندارد گام برمی‌دارد و برآنیم تا در سال های آتی نیز به این فعالیت تداوم بخشیم.

ادامه ی خواندن
آگهی
آگهی

پر بازدیدها