×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
مانور اصلاح مصرف انرژی شبکه برق در هرمزگان برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهندس هاجر عبدی اظهار داشت: این مانور با هدف تعدیل مصرف روشنایی معابر و اصلاح انشعابها برای مدیریت مصرف برق در فصل زمستان بصورت همزمان با کل کشور انجام شد.
وی همچنین ادامه داد: این برنامه در جهت اصلاح معايب و رفع مشكلات موجود در شبكه هاي توزيع اجرا گردید که اقدام هاي پيشگيرانه براي افزايش پايداري شبكه ها در هنگام بروز بحران هاي طبيعي و پيك بار را شامل مي شود،
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان تصریح کرد: علاوه بر اجرای برنامه تعديل روشنايي معابر، انشعاب ها و مراکز استخراج رمزر ارزها نيز شناسایی و اصلاح شد. جمع آوري انشعاب هاي غيرمجاز از مهمترين محورهاي سومين مانوراصلاح شبكه هاي توزيع برق بود كه در اين دور با درخواست مشتركان، جمع آوري انشعاب هاي غيرمجاز با شدت بيشتري انجام شد.

به گفته وی، در این مانور ۴۶۲ انشعاب غیر مجاز و ۱۶۱ مشترک که مصرف آنها از دیماند تعیین شده بیشتر شده بود شناسایی و قطع شد. در شناسایی مراکز غیرمجاز رمز ارزها هم ۱۱ مرکز غیرمجاز شناسایی شد. با شناسایی و قطع انشعابها و مراکز تولید غیرمجاز ارز دیجیتال، بار شبکه توزیع برق به میزان ۱۶ هزار کیلووات کاهش یافت.
به گفته وی، استفاده غيرمجاز از برق احتمال بروز خاموشي و حتي نوسان در شبكه و به دنبال آن احتمال بروز آسيب به وسايل برقي در منازل را افزايش مي دهد.

سومین مانور اصلاح شبکه توزیع برق با مشارکت ۱۸۸ نفر در قالب ۶۹ اکیپ عملیاتی، تست و بازرسی و وصول مطالبات درسراسر استان برگزار شد.

برچسب ها :