×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری انتخابات مستلزم مشارکت همگانی است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، دکتر علی رئوفی، امروز سه شنبه در همایش شهرداران استان با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دهه فجر ستون انقلاب است و این دهه متعلق به همه ایرانیان است.

وی افزود: تحقق جهش تولید نیازمند جهش ابتکار، خلاقیت در بخش های مختلف است و زیربنای جهش تولید ایجاد جهش در همه بخش هاست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، بستر فضای مجازی هم یک فرصت است و هم یک تهدید، فرصت از این جهت که می توانیم پیام انقلاب را با بهره گیری از این ظرفیت به همگان برسانیم و در صورت نداشتن آمادگی و زیرساخت ها می تواند تهدید باشد.

رئوفی در همین رابطه گفت: در فضای رسانه ای و مجازی عصر کنونی هر لحظه به انقلاب و پایه های آن حمله می شود که به موقع باید به این هجمه ها پاسخ داد.

وی گفت: مدیران به ویژه شهرداران می توانند پیام انقلاب را به نسل جوان منتقل کنند به شرط آنکه عامل و عمل کننده به آن باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: فضای شهرهای هرمزگان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی متناسب با این ایام آذین بندی شود و عطر دهه فجر شهرها را فرا گیرد.

رئوفی خاطرنشان کرد: شهرداران بخشی از اعتبارات فرهنگی را صرف ترویج ارزش های انقلاب کنند و دستاوردهای کنونی ، حاصل انقلاب به رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری، جان فشانی شهدا، ایثارگران، جانبازان و همه کسانی  است که در این مسیر مجاهدت کردن.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه انتخابات مستلزم همراهی و همکاری همگانی به ویژه شهرداران است.

سرپرست معاونت سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: شهرداران همانطور که تاکنون همراهی داشته اند از این به بعد با تعامل، وفاق و همدلی برای پیشبرد امور  و رفاه حال مردم استان کوشا باشند.