×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار منطقه 3 بندرعباس: سورو به قطب ورزشهای ساحلی تبدیل می‌شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی پاسلارزاده در مراسم افتتاح دو پروژه زمین های ورزشی در محله سورو و شهرک پیامبر اعظم(ص) بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در آیینی با حضور استاندار محترم،نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار بندرعباس دو پروژه عمرانی به بهره برداری رسید.

پاسلار زاده گفت: در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی دو پروژه زمین ورزشی در مکان شهرک پیامبر اعظم (ص) و بلوار جهانگردی (سورو)، بهره برداری شد‌.

پاسلار زاده در تشریح این دو پروژه اظهار کرد: مجموعه زمین های ورزشی ساحلی سورو شامل؛ احداث زمین والیبال ساحلی، احداث فاز دو زمین فوتبال ساحلی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع، آماده استفاده شهروندان می باشد، همچنین پروژه زمین ورزشی دیگری واقع در شهرک پیامبر اعظم(ص) با اعتباری بالغ بر ۳،۵۰۰میلیارد ریال به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در کمتر از بیست روز اجرا و به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: توسعه اماکن ورزشی در راستای تقویت روح ورزش در کالبد جامعه و گذراندن اوقاف فراغت شهروندان از اهداف شهرداری منطقه سه بود.

وی با اشاره به جزئیات فاز دوم مجموعه ورزشی ساحلی سورو، افزود: طی سالهای اخیر زمین فوتبال ساحلی سورو به بهره‌برداری رسیده و اکنون نیز زمین هندبال ساحلی و همچنین سه زمین والیبال ساحلی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

شهردار منطقه 3 بندرعباس ضمن قدردانی از مردم و بزرگان محله سورو، عنوان کرد: با بهره‌برداری از این فاز مجموعه ورزشی سورو، زیرساخت قابل مناسب رونق این رشته‌های ورزشی فراهم شده است.

پاسلارزاده ادامه داد: با بهره‌برداری از این زیرساخت‌ها، سورو به قطب ورزش‌های ساحلی تبدیل می‌شود.

برچسب ها :