×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تقدیر معاونین استاندار از مردان مجاهد خاموش

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بابت تمامی مجاهدت های شش خاموشی که مهندس محمد رضا صفا به عنوان خیر در حوزه های مختلفی مانند بهزیستی، بهداشت و درمان داشته اند و مانند خاندان بزرگوار خود منشا خیر و برکت در استان شدند، تشکر می کنم.

رضا مدرس در نشست تجلیل از خیرین ضمن اعلام این مطلب افزود: در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه پیشگیری از کرونا در استان مهندس صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس نقش به سزایی ایفا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از مهندس صفا به واسطه تمامی مجاهدت های خاموشی که در حوزه های مختلفی مانند بهزیستی، بهداشت و درمان داشته اند و مانند خاندان بزرگوار خود منشا خیر و برکت در استان بودند، تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: انشالله خداوند تمامی این اقدامات خیر را مایه برکت و عزت وی و خانواده بزرگ وی قرار دهد.

مدرس با اشاره به نقش خیرین در حوزه های مختلف استان به حوزه مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: در حوزه مدرسه سازی از خیرین خواهش می کردیم که آمار های خود را اعلام کنند که بتوانیم حداقل یک بخشی از اعتبارات را به واسطه مشارکت آنها برای استان جذب کنیم .

وی اضافه کرد: از سال ۸۶ تا کنون اعدادی که وجود دارد در مدرسه سازی متوسط سالانه بیش از ۷۰ میلیارد تومان است، جا دارد از خدمات ارزنده تمامی خیرین استان تشکر کنم .
از مهمترین اقدامات محمدرضا صفا ساخت خانه ویژه مددجویان بهزیستی، ساخت مرکز نگهداری معلولین،تحت پوشش قراردادن بیش از 200 نفر از مددجویان و کمک های مالی گسترده در بخش های مختلف مورد نیاز روستاها و شهر بوده است.

گفتنی است؛ از مهمترین اقدامات محمدرضا صفا ساخت خانه ویژه مددجویان بهزیستی، ساخت مرکز نگهداری معلولین،تحت پوشش قراردادن بیش از200نفر از مددجویان و کمک های مالی متنوع در بخش های مختلف مورد نیاز روستاها و شهرها بوده است.

برچسب ها :